Sociální sítě
Nahoru

Anela: Čistá přírodní kosmetika, která jde vlastní cestou

Andy a Ela spolu vyrábějí čistou přírodní kosmetiku pro ženy běžné a opravdové, jako jsou ony dvě. Kvalitou se jejich značka řadí mezi luxusní, avšak cenově je snadno dosažitelná, protože zákazníka nenutí platit za drahé obaly a přebujelý marketing.

Tým značky Anela

Příběh se začal psát s narozením jejich dětí, které trápila nesnášenlivost na některé potraviny a běžnou kosmetiku, což se projevovalo mimo jiné také ekzémy. Obě spojila touha dopřát dětem to nejlepší, a protože to nenašly na trhu, nezbylo jim nic jiného, než se do toho pustit na vlastní pěst. Z vrcholové manažerky Andrey se stala vývojářka receptur a výrobce kosmetiky. Eliška, původně environmentální specialistka, rozvinula svou kreativitu v grafickém designu a copy writingu. Po třech letech uvedly na trh první krém a přátelství se posunulo zase o krok dál. Na svět přišlo další dítko, tentokrát jejich společné: Anela.

Růžové z nebe, hydratační sérum pro všechny typy pleti, 30 ml/740 Kč, anela.cz

Respekt, důvěra a trvalá udržitelnost

Značka je postavena na laskavosti, respektu, etice a lidskosti. V každém produktu se nacházejí pouze přírodní složky nejvyšší kvality. Portfolio nabízí kosmetiku pro každodenní i příležitostné používání pro všechny věkové skupiny od novorozenců po seniory.

Ochráním tváře, krém do chladu, mrazu a větru, 50 ml/250 Kč, anela.cz

Pro Andy a Elu je naprosto přirozené, že svou značku vedou nejen cestou kvality, naprosté otevřenosti a důvěry, ale také cestou trvalé udržitelnosti. Dbají na zero waste (tj. směřování k bezodpadovému hospodaření), budují systém vratných obalů, které pečlivě čistí a znovu plní, využívají alternativní zdroje energie a podporují ekologické projekty. Síla přírody koncentrovaná ve vratných skleničkách postupně dobývá koupelny všech, kterým záleží na sobě i na okolí.

Více z rubriky Průvodce českou kosmetikou

  • Výživa nehtů a rtů plná přírody

    Ženám, které hledají opravdovou kvalitu, nabízí Kosmetika Capri produkty značek La Chèvre, Le Chaton a Capramedic. Všechny přípravky jsou lokální, vyráběné...

    Vivien Voldřichová18.5.2023
  • Ovocné mlsání s Candy Soap

    Česká rodinná značka Candy Soap se specializuje na ruční výrobu čerstvé přírodní kosmetiky v malých objemech. Poznávacím znamením je veselé logo,...

    Marek Zelený17.5.2023
  • Nová éra péče o pleť

    Iuvenio přední česká značka oblasti péče o pleť, která zákazníkům přináší nejen špičkový produkt, ale i originální zážitek z jeho aplikace....

    Vivien Voldřichová16.5.2023
  • Proč neopomíjet tonizaci pleti

    Mnoho žen při každodenní péči o pleť tonizaci přehlíží jako nedůležitý krok. To je ale velká škoda, protože má hned několik...

    Marek Zelený12.5.2023
  • Zamávejte rozšířeným pórům. Navždy

    Rozšířené póry jsou nejen neestetické, ale také problematické, protože do nich snadno vniká pot smíchaný s líčením a nečistotami z ovzduší....

    Marek Zelený11.5.2023
  • Co nikdy nevyjde z módy

    Vyžehlená bílá košile, džíny Levi’s 501, černobílá fotografie v rámu nebo židle č. 14. A samozřejmě čistá, hladká pleť. Na produkty,...

    Marek Zelený10.5.2023
  • Dezert těsně před spaním

    Není to taková dekadence, jak se zdá. Našlehaný krém, jemný, bohatý, se sladkou vůní zralého manga a barvou čerstvé smetany je...

    Marek Zelený9.5.2023
  • Krásná i bez make-upu

    Oblíbeným produktem české značky Original ATOK, která už 25 let vyrábí aromaterapeutickou kosmetiku vysoké kvality, jsou přírodní rozjasňující BB krémy s...

    Marek Zelený21.4.2023
  • Jaro na tváři

    Značka aromaterapeutické kosmetiky Maat je proslulá okouzlujícími vůněmi svých produktů, které navrhuje zkušená profesionálka, vystudovaná aromaterapeutka Petra Švábíková. Živé, aktivní a...

    Marek Zelený19.4.2023
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.