Sociální sítě
Nahoru

Anela: Čistá přírodní kosmetika, která jde vlastní cestou

Andy a Ela spolu vyrábějí čistou přírodní kosmetiku pro ženy běžné a opravdové, jako jsou ony dvě. Kvalitou se jejich značka řadí mezi luxusní, avšak cenově je snadno dosažitelná, protože zákazníka nenutí platit za drahé obaly a přebujelý marketing.

Tým značky Anela

Příběh se začal psát s narozením jejich dětí, které trápila nesnášenlivost na některé potraviny a běžnou kosmetiku, což se projevovalo mimo jiné také ekzémy. Obě spojila touha dopřát dětem to nejlepší, a protože to nenašly na trhu, nezbylo jim nic jiného, než se do toho pustit na vlastní pěst. Z vrcholové manažerky Andrey se stala vývojářka receptur a výrobce kosmetiky. Eliška, původně environmentální specialistka, rozvinula svou kreativitu v grafickém designu a copy writingu. Po třech letech uvedly na trh první krém a přátelství se posunulo zase o krok dál. Na svět přišlo další dítko, tentokrát jejich společné: Anela.

Růžové z nebe, hydratační sérum pro všechny typy pleti, 30 ml/740 Kč, anela.cz

Respekt, důvěra a trvalá udržitelnost

Značka je postavena na laskavosti, respektu, etice a lidskosti. V každém produktu se nacházejí pouze přírodní složky nejvyšší kvality. Portfolio nabízí kosmetiku pro každodenní i příležitostné používání pro všechny věkové skupiny od novorozenců po seniory.

Ochráním tváře, krém do chladu, mrazu a větru, 50 ml/250 Kč, anela.cz

Pro Andy a Elu je naprosto přirozené, že svou značku vedou nejen cestou kvality, naprosté otevřenosti a důvěry, ale také cestou trvalé udržitelnosti. Dbají na zero waste (tj. směřování k bezodpadovému hospodaření), budují systém vratných obalů, které pečlivě čistí a znovu plní, využívají alternativní zdroje energie a podporují ekologické projekty. Síla přírody koncentrovaná ve vratných skleničkách postupně dobývá koupelny všech, kterým záleží na sobě i na okolí.

Více z rubriky Průvodce českou kosmetikou

  • Kosmetika s duší rostlin

    Petra Švábíková, zakladatelka české přírodní kosmetiky značky Maat, je absolventkou pražského Institutu aromaterapie, což je zřejmě skvělá vzdělávací instituce, neboť vůně...

    Marek Zelený2.12.2022
  • Darujte čas pro sebe

    Česká přírodní kosmetika Anela vytvořila 18 dárkových balíčků. Majitelky si daly práci jak s jejich obsahem, aby byl smysluplný, funkční a...

    Marek Zelený30.11.2022
  • Candy Soap to letos zabalí za vás

    Česká značka přírodní ručně vyráběné kosmetiky Candy Soap už má všechno připravené a vaši vánoční objednávku vyřídí ještě 18. prosince. Voňavá...

    Marek Zelený29.11.2022
  • Přírodní péče o vousy

    Na trhu sice již vidíme dostatečný výběr pánské kosmetiky, ovšem té 100% přírodní je pořád méně než pro ženy. Česká značka...

    Marek Zelený29.11.2022
  • Extra silné céčko pro zářivou pleť

    Česká tradiční značka aromaterapeutické kosmetiky Original ATOK představuje sérum pro rozjasnění a vyhlazení pleti s extra účinnou směsí dvou forem vitaminu...

    Jan Pešek29.11.2022
  • Rýma. Ideální čas se trochu rozmazlit

    Maat je česká rodinná značka aromaterapeutické kosmetiky prémiové kvality. Složení je 100% přírodní a produkty se k vám dostanou vždy čerstvé,...

    Marek Zelený22.11.2022
  • Ať to pro změnu zabalí někdo jiný

    No tak to neumíte, no! Ve všem ostatním jste dokonalí, ale i když vložíte nejvyšší úsilí do balení dárku podle návodu...

    Marek Zelený22.11.2022
  • Podle čeho si správně vybrat CBD olej

    Jiří Stabla je známým konopným aktivistou a předním výrobcem konopných produktů nejvyšší kvality. Léčit konopím se učil v Izraeli a na...

    Marek Zelený21.11.2022
  • Česká luxusní kosmetika Yage Organics zvítězila

    Yage (vyslovuj „jache“) je nová značka udržitelné biokativní kosmetiky, která se již stihla zařadit nejen mezi českou, ale i světovou špičku....

    Marek Zelený17.11.2022
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.