Společnost Tiffany & Co. oznamuje otevření svého prvního Holiday Pop Up obchodu v Miami, které se koná současně se zahájením letošního veletrhu Art Basel. Jen několik kroků od stálého obchodu Tiffany & Co. v Design District v Miami rozšiřuje značka Tiffany svou přítomnost a vliv na jižní Floridě o první kavárnu a speciální prodejnu Holiday Pop Up. Prodejna je inspirována vánoční kampaní Tiffany s archivními návrhy legendárního umělce Andyho Warhola, který se značkou spolupracoval v letech 1956–1962 a jehož styl oslavuje jasnými neonovými akcenty, záměrně rozlitými barvami a akrylovými obrazy. Nad vyhledávanými luxusními šperky této značky je na umístěn Warholův citát: „Lidé ze všeho nejvíc touží po hvězdách.“
A právě hvězdami se společnost Tiffany & Co. pyšnila na otevření svého obchodu. Přišli si připít přátelé značky včetně Hailey Bieber, J. Balvina a Pharrella Williamse.
Společnost Tiffany & Co. pověřila umělce Kai & Sunny, aby proměnili dvouúrovňovou výlohu dřívější kavárny OTL na rohu Northeast 40th Street pomocí barevné palety fluidních a dynamických linií, která vizualizuje velkoplošné umělecké dílo vhodné pro Art Basel. Tiffany & Co. touto novou instalací navazuje na svoji dlouholetou tradici podpory umění, který sahá až k jejímu zakladateli Charlesi Lewisi Tiffanymu, původnímu správci Metropolitního muzea umění, a jeho synovi Louisi Comfortovi Tiffanymu, průkopníkovi americké secese.
Fasáda je rovněž výrazným prvkem pro limitovanou prodejnu Holiday Pop up, která nabízí vybraný sortiment nejžádanějších zlatých a zářivých diamantových šperků z kolekcí Tiffany T, HardWear, Elsa Peretti, Jean Schlumberger i nejnovější ikonu slavného klenotnictví: Tiffany Lock.