Superior přichází s pokračováním své reklamní kampaně s názvem Superior Moment. S novou kampaní má ambice rozšířit povědomí o značce nejen na českém trhu, ale také usiluje o široký zásah v celoevropském měřítku. Pomoci jí k tomu má reklamní kampaň, která bude vysílána na největším sportovním kanále v Evropě – Eurosport.
Superior představuje novou kampaň Superior Moment. Kampaň má za cíl ukázat emoce cyklistů, které při jízdě na kolech prožívají. Na této kampani značka z Kopřivnice spolupracovala se španělskou produkcí Apper studio sídlící v Barceloně, která má zkušenosti s vytvářením reklam pro nejznámější cyklistické značky, mj. Fizik, Orbea a další.
„Nová kampaň Superior Moment má za cíl ukázat autenticitu, překonání a zážitky, které každý cyklista při jízdě na kole prožívá. Při tvorbě kampaně jsme se chtěli posunout v produkčním smyslu ještě dál, proto jsme se rozhodli pro spolupráci se zahraničním produkčním studiem. Navíc jsme měli vybrané lokace právě ve Španělsku, takže místní produkce, která zajišťovala výběr jezdců a lokací, byla logickou volbou,“ uvádí marketingový manažer Ondřej Cedidla.
Aby byl zásah kampaně co největší, zamíří reklama na obrazovky Eurosport 1 a 2 během závodů Světového poháru horských kol. „Světový pohár, kde závodí i námi sponzorovaný elitní tým JB Brunex Superior Factory Racing, má od začátku sezóny nového vlastníka vysílacích práv. Díky tomu nám pro zvýšení povědomí o značce v Evropě připadá logické prezentovat značku na největším sportovním kanále v Evropě. Slibujeme si od toho zejména vyšší povědomí o naší značce, která nabízí skutečně špičkový produkt, a nyní je na nás to ukázat minimálně celé Evropě,“ doplňuje Cedidla. Poprvé diváci shlédnou reklamu během úvodního a zároveň jednoho z nejvíce sledovaného závodu celé sezóny Světového poháru v Novém Městě na Moravě, který se uskuteční od 11. – 14. května v České republice.