Pavel Kalouš byl oficiálně jmenován novým brand managerem společnosti Rolls-Royce Motor Cars Prague. V této pozici nahrazuje Evu Kadlec Dědochovou, která společnost opustila počátkem roku.
Od svého založení v roce 2016 získal tým pražského zastoupení osm globálních a evropských ocenění pro prodejce, a to za vynikající výsledky v různých oblastech podnikání, což v loňském roce vyvrcholilo historickým prodejním rekordem.
„Tým značky Rolls-Royce v Praze má za sebou skvělé výsledky. Jsem nadšený, že mohu přispět k budoucímu úspěchu této vynikající značky v mé rodné zemi. Spojit se se značkou, která je synonymem ,toho nejlepšího‘, je pro mě skutečným splněným snem,“ říká Pavel Kalouš.
Kalouš několik let pracoval jako novinář pro přední český ekonomický časopis, poté vedl PR a komunikaci v investiční skupině se sídlem v Praze, naposledy řídil jako generální ředitel česko-švýcarskou značku hodinek. „Pavel Kalouš přichází v ideální čas, kdy dochází k historickému zlomu – premiéře vůbec prvního plně elektrického vozu Rolls-Royce,“ zdůrazňuje Karel Kadlec, ředitel a majitel dealerství Rolls-Royce Motor Cars Prague. „Jeho bohaté zkušenosti z různých pozic v luxusním odvětví významně podpoří náš vysoce individuální přístup k jednotlivým klientům.“
Rolls-Royce Motor Cars Prague brzy oslaví českou premiéru plně elektrického modelu Spectre. První exempláře obdrží několik zákazníků z celého světa ve 4. čtvrtletí tohoto roku. Dealerství v Praze, které je součástí společnosti CarTec Group, také oznámilo významnou investici do svého showroomu. Projekt zahrnuje kompletní proměnu prodejního prostoru s cílem nabídnout zákazníkům zcela nové zážitky při výběru nového vozu a přípravu servisu na elektrickou éru značky Rolls-Royce.