Desátý ročník prestižních marketingových cen Fénix zná vítěze, patří mezi ně i společnost Carollinum. V silné konkurenci kvalitních designových, cestovatelských či auto-moto titulů se časopisu Umění času podařilo zaujmout početnou porotu složenou z profesionálů marketingového světa. První místo v kategorii B2C časopisů je tak odměnou, ale i závazkem pro další ročníky, kvalita obsahu i zpracování jsou pro titul zásadní.
Lifestylový magazín Umění času vychází dvakrát ročně, a i když je zaměřen především na hodinky, věnuje se i zajímavým tématům z oblasti designu, umění, gastronomie či cestování. Je oblíbený nejen u zákazníků společnosti Carollinum, která zastupuje v ČR značky, jako jsou Rolex, Patek Philippe, Breitling, Panerai, Cartier a další. Fanoušci hodinářského řemesla si jej také mohou zakoupit na stáncích prestižní sítě Relay (Lagardere Travel Retail) za 139 korun.
Časopis Umění času vydává společnost Carollinum, grafiku zajišťuje Martin Matějíček a na jeho obsahu se podílejí ti nejlepší čeští autoři z různých oborů. Patří mezi ně mimo jiné i Eva Hlinovská (šéfredaktorka titulu Esprit), Danica Kovářová (bývalá šéfredaktorka Dolce Vita) či fotograf Matúš Tóth.
Práce Matúše Tótha na originálních hodinkových fashion stories byla na letošním udělování cen Fénix oceněna 2. místem v kategorii Nejlepší fotografie a její použití. Magazín Umění času získal hned dvě ceny, a stal se tak nejlepším médiem mezi tištěnými tituly.
Umění času vychází dvakrát ročně (květen a listopad) v češtině, v limitovaných sériích i v angličtině. Je unikátním počinem svého druhu v Česku, neboť jako jediný titul na trhu zaměřený na hodinky přináší originální fotostory a still life fotografie. Velký dík za jeho vznik patří nejen autorům, ale také partnerům, kteří svou inzercí časopis podporují a dávají mu možnost být nejkvalitnějším českým titulem s hodinářskou tematikou.
Kromě dvou cen pro titul Umění času získala společnost Carollinum na předávání cen Fénix content marketing dne 27. června 2023 ještě další dvě prestižní ocenění. Tím nejzásadnějším je 1. místo za Nejlepší content marketingovou strategii pro kampaň 25 let Carollina, která běžela od ledna do srpna loňského roku. Její součástí byly kromě velké outdoorové projekce (OOH) také imageová inzerce a PR podpora ve více než třiceti tištěných titulech, dále online a social media kampaň podpořená originálními videi s „friends of the brand“, ale především samotná oslava – event pro tisíc hostů v prostorách Trojského zámku. Na ní se 25. května 2022 křtilo speciální vydání Umění času rozšířené o historii společnosti Carollinum a spolu s architektkou Evou Jiřičnou a moderátorem Romanem Zachem se podařilo předat částku 580 000 Kč nadačnímu fondu Veroniky Kašákové. Na závěr akce dostali hosté jako dárek originální deskovou hru, která vyšla v limitovaném nákladu (1 000 ks v češtině a 50 ks v angličtině) a byla vydána k oslavám čtvrtstoletí Carollina. Její součástí je také pozlacená pamětní mince. Výrobu hry zajišťovala reklamní agentura Valxon. Právě tato vědomostní hra získala na včerejším udělování cen Fénix 1. místo v kategorii Jednorázová publikace – netradiční formát.
Společnost Carollinum si tak z prestižních marketingových cen Fénix content marketing odnáší tři první a jedno druhé místo za počiny v roce 2022. Velké díky patří porotě a všem, kdo se na takovém úspěchu podíleli.