Šťavnaté burgery, křupavé hranolky a otevírací doba až do noci. Fastfood Burger Service vznikl v Revoluční ulici, v samotném centru Prahy. Malý tým vede šéfkuchař Radek Pecko.
Classic cheeseburger, bacon cheeseburger a double smash burger. Tři druhy burgerů na nabídkové tabuli doplňuje varianta pro vegetariány, které potěší fried cheese. Nabídku, kterou si hosté mohou objednat také v kombu – hlavní jídlo, hranolky, nealko – doplňují truffle fries, nakládaná zelenina nebo coleslaw. Maso z plemene Čestr dodává Amaso, housky si v Burger Service pečou na místě.
„Burger balíme do čerstvých bulek, aby se chuť právě upečeného pečiva spojila s čerstvě upečeným masem. Máme navíc vyzkoušeno, že po dvaceti minutách chutná ještě líp, než když se jí hned,” popisuje recepturu Radek Pecko, šéfkuchař a generální manažer. „Housky nebudou prořezávané a každá půlka se upeče zvlášť, aby tolik nenasákly vlhkostí z masa, a zároveň se nevysušily,“ dodává Petr Benda, generální manažer karlínského Bufetu, který má na budování Burger Service velký podíl. Právě proto si nabídku budete moct brzy bez obav objednat také domů. Na vývoji burgerů se podíleli také šéfkuchař kreativní šéfkuchaři Ambiente a Tomáš Karpíšek.
U hamburgerů hraje podstatnou roli také obal. Ten v Burger Service je zároveň funkční i designový. Obal z materiálu Ideabrill dokáže nahradit misky i alobal, zároveň má jeho výroba a použití daleko nižší dopad na životní prostředí než běžné papírové nebo plastové obaly. Burger zabalený v Ideabrillu navíc zůstává čerstvý a šťavnatý delší dobu.
Za návrhem interiéru stojí studio 20-20-ARCHITEKTI. „Interiér je inspirován atmosférou dílny, vytvořili jsme takový gastronomický servis. Hlavním prvkem je tahokovový strop, který svou transparentností přiznává surový beton i všechny technologické rozvody, zároveň nese průmyslové osvětlení. V kontrastu s technologickým vyzněním většiny interiéru je obklad kamennými deskami inspirován přepravním kontejnerem. Kámen zde není jen jako interiérový prvek, ale funguje i jako praktický gastro materiál na kuchyňských pracovních plochách,“ komentuje interiér architekt Zdeněk Rychtařík.
Vizuální identitu vytvořilo Studio Najbrt. „Logotyp Burger Service evokuje klasický autoservis na kraji města, kde vám vymění i olej. A náš dobře napapaný maskot lehce připomíná Michellina z pneumatik. Ten od Burger Service se ale proměňuje do mnoha barevných podob, podle toho, jaký burger si odsud odnesete,” říká o panáčkovi s pupíkem grafický designér Aleš Najbrt.