Sociální sítě
Nahoru

Tiffany & Co. oznámuje svou nejnovější kreativní spolupráci se současným umělcem Danielem Arshamem

Tiffany & Co. oznamuje svůj nejnovější kreativní počin se současným umělcem Danielem Arshamem, představující limitovanou edici náramku T1 a busty inspirované umělcovou bronzovou erodovanou sochou Venuše z Arles, která je aktuálně vystavena ve vlajkovém obchodě The Landmark. Toto partnerství spojují společné ideály Arshama a značky Tiffany, kterými jsou inovace, mistrovské řemeslo a rebelská kreativita.

Z jejich spolupráce vznikla limitovaná série 186 náramků T1 z 18karátového bílého zlata s tsavority a diamanty, spárovaných se střední bustou umělcovy sochy. Jedinečný počet kusů vznikl speciálně jako pocta 186. výročí řemeslné dokonalosti ve společnosti Tiffany & Co.

Bronzová erodovaná socha Venuše z Arles je výrazem Arshamovy estetiky „Future Relics“, kde umělec rekontextualizuje současné předměty optikou představované budoucnosti. Umělec vytváří napětí v čase, kterého je dosaženo díky ručně aplikované patině, která připomíná slavnou barvu Tiffany Blue. Inspirace pochází z Arshamovy návštěvy v archivu Louvru, kde ho zaujala socha, která pochází z 1. století. Jeho socha byla poprvé představena na výstavě Tiffany & Co. Vision & Virtuosity v roce 2022 v galerii Saatchi v Londýně. V současné době je vystavena v nově otevřeném vlajkovém obchodě The Landmark na Páté Avenue v New Yorku.

„Amalgamovaná busta Venuše z Arles spojuje několik Tiffanyho prvků, aby vyprávěla autentický příběh o uměleckém odkazu, řemeslné zručnosti a umění designu – z nichž všechny jsou do značné míry součástí Tiffanyho identity,“ řekl Daniel Arsham. „Je zde odkaz na sochu vystavenou v The Landmark a je zde náramek T1 s tsavority, který člověk objeví při otevření sochy.“

Talisman síly, kolekce Tiffany T1, představuje individuální odvahu a sílu, která se nosí navenek k vyjádření toho, co se skrývá uvnitř. Tento exkluzivní náramek T1 z 18k bílého zlata je ručně osazen 105 diamanty o celkové váze přes 1 karát a více než 74 tsavority v celkové váze přes 2 karáty. Zelený odstín tsavoritu – sytě zeleného drahého kamene, který značka Tiffany hrdě představila světu v roce 1974 – odkazuje jak na barvu patiny erodované sochy, tak na typickou barvu Arsham Studia. Toto dědictví objevů je v souladu s estetickým slovníkem budoucích Arshamových „objevů“.

Busta Venuše z Arles, ve které je ukryt náramek T1, se dodává v na zakázku vyrobené přepravce na umění v barvě Tiffany Blue®. Další Blue Box obsahuje bílé manipulační rukavice s dvojitým logem. Busta a speciální náramek T1 z limitované edice budou dostupné po celém světě letos v prosinci.

Více z rubriky Extra dárky

  • Sváteční kolekce a adventní kalendář Montblanc

    Oslavte příchod vánočních svátků s limitovanou edicí adventního kalendáře a luxusních papírenských potřeb z kolekce Meisterstück Scenic, které vás přenesou do...

    Jan Pešek10.11.2022
  • Symbolické náramky Symbols MB

    Symbolické zlaté náramky se bezpochyby staly hitem letošního roku, a jen tak jejich popularita nezmizí. Dovolují totiž hravou formou prezentovat sdělené,...

    Marek Zelený19.9.2022
  • Autorská kolekce Klenota plná perlových šperků

    Pražský ateliér Klenota odhalil designovou kolekci s názvem Luster. Je svěží i hravá a staví na něžném půvabu bílých sladkovodních perel...

    Marek Zelený15.6.2022
  • Vlastní šperk z kolekce Beny Jewellery

    Rodinné šperkařství a hodinářství Beny nabízí v Praze už bezmála 30 let velkou škálu služeb. Zastupuje exkluzivní značky hodinek a šperků,...

    Marek Zelený11.4.2022
  • Náramky Immortal Love

    Žhavá novinka v repertoáru šperků značky Tiami s udržitelnými laboratorními diamanty je opravdovým unikátem. Náramky Immortal Love jsou autorským počinem vedoucího šperkaře...

    Jan Pešek25.3.2022
  • Petra Kvitová kupuje šperky nejčastěji mamince

    Petra Kvitová zamířila na své čtvrté olympijské hry do Tokia. Již několik let je tváří české klenotnické značky ALO diamonds, a...

    Marek Zelený24.7.2021
  • Chopard: Srdce jako symbol

    Kolekce Happy Hearts značky Chopard od začátku symbolizuje spojení šťastných srdcí. Kreativní ředitelka značky Chopard Caroline Scheufele tentokrát vdechla této ikonické...

    Jan Pešek11.1.2021
  • Vánoční párování v podobě šperků

    Nádherná vánoční nabídka, která je jedinečná a jde v páru. Šperkařka Kristýna Malovaná si připravila nabídku, která jede v duo stylu...

    Jan Pešek23.11.2020
  • Cestovní šperkovnice Wolf pro stylistky

    Zatímco se původem švédská značka Wolf v České republice postupně etabluje, a snaží se zaujmout sběratele hodinek svými pouzdry, natahovači a...

    Jan Pešek11.6.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.