Značka DS Automobiles vytvořila u příležitosti uvedení nové kolekce svých vozů DS Antoine de Saint Exupéry také nový reklamní spot, ve kterém si zahráli čeští herci, skutečný otec a syn, Karel Dobrý a Cyril Dobrý.
Nová kampaň oslavuje odkaz spisovatele a letce Antoina de Saint-Exupéryho a jeho nezměrný přínos umění cestovat a ztělesňuje tak vizi společnosti DS Automobiles, že „Cestovat je umění“.
Každá cesta je nezapomenutelným zážitkem, pozvánkou ke snění a poznávání světa kolem nás. Tím, že se společnost DS Automobiles připojila k odkazu Antoina de Saint Exupéryho, skutečného velvyslance francouzského umění cestovat, oslavuje jeho důvtip a nadčasovou vizi objevování. Každý detail kolekce Antoine de Saint Exupéry, od modelů až po reklamní kampaň, byl pečlivě promyšlen tak, aby odrážel poezii a dobrodružného ducha, které jsou charakteristickými prvky autorova dílo.
Kampaň spojená s kolekcí ANTOINE DE SAINT EXUPÉRY nás zavede na snovou cestu po stránkách knihy „Malý princ“. Ve spotu, podbarevném remixem velkolepé skladby Clauda Debussyho „Svit luny,“ sledují diváci Malého prince, který hledá svou hvězdu, a současně se setkávají s odkazy na dílo slavného autora. V průběhu času si diváci uvědomí, že touto hvězdou není nikdo jiný než sám její tvůrce Antoine de Saint Exupéry, čímž vzniká magické setkání světa fikce a reality.
Film je ódou na představivost, kreativitu, rozjímání a úžas, oslavou vizionářství Antoina de Saint Exupéryho a jeho schopnosti přenést čtenáře do světů, kde je možné cokoli.
Film se natáčel v marocké poušti, nad kterou autor kdysi přelétal, a odehrává se ve světě Antoina de Saint Exupéryho. Letec a Malý princ jsou v reálném životě otcem a synem, což vytváří jedinečné pouto. Liška v knize se změnila v pouštního fenka, ve spotu se objevuje i růže, která je Malému princi tak drahá.