Sociální sítě
Nahoru

Zažijte všechny chutě léta s limonádami Double Dutch

Dvousložkové koktejly jako Gin & Tonic, Whisky Highball nebo Paloma již nejsou pouze výsadou barů a profesionálních barmanů. Mixologie zdomácněla a zvláště během letního období jsou jednoduché, osvěžující drinky oblíbenou součástí zahradních party a grilování.

Současně lidé více dbají na kvalitu surovin, i když někdy opomíjejí nealkoholickou složku. Zlepšit vnímání nealkoholických nápojů a připomenout jejich důležitou roli v koktejlu si dlouhodobě klade za cíl značka toniků a limonád Double Dutch. Produktovou řadu tvoří dvanáct příchutí sestavených tak, aby se hodily k jakémukoli druhu destilátů i do nealkoholických drinků.

Před deseti lety začala nápojová revoluce. Vznikla řada malých palíren, které se odvolávaly na kvalitní suroviny a tradiční postupy výroby. Boom craftových destilátů se rozjel naplno. O to víc bylo patrné, jak v tomto ohledu zaostával segment nealkoholických nápojů a mixerů. Frustrace, kterou v souvislosti s tím pociťovaly dvojčata Joyce a Raissa de Haasovy, vedla v roce 2016 ke vzniku značky toniků a limonád Double Dutch. Ukázaly tak světu, že Gin & Tonic a jemu podobné koktejly se skládají ze dvou rovnocenných složek, z nichž každá si zaslouží pozornost a pečlivý výběr.

„Nabídka nealkoholických nápojů je dnes mnohem pestřejší než v době vzniku Double Dutch. Přesto je tendence tuto složku podceňovat, ač v oblíbených koktejlech typu Gin & Tonic nebo Paloma tvoří většinu objemu. Výrazně se tak podílí na výsledné chuti drinku. Zkrátka na kvalitě nealkoholických nápojů záleží,“ shrnuje Viktor Šolc z distribuční společnosti Vikeza Gastro, která toniky a limonády Double Dutch dováží na český trh.

Aktuálně portfolio značky tvoří dvanáct příchutí, mixovatelných s jakýmkoli destilátem i příležitostí. Jednotlivé chuťové kombinace přitom Joyce a Raissa de Haasovy vyvíjely tak, aby perfektně doplnily a podtrhly chuť konkrétního alkoholu. Prvními produkty byly limonády Double Dutch Cucumber & Watermelon, určená do drinků na bázi ginu, bílého rumu a šumivého vína, a Double Dutch Pomegranate & Basil, jež si nejlépe rozumí s giny, mezcalem nebo vermutem.

Postupně přibývaly další varianty jako Cranberry Tonic, který se skvěle snoubí s koňakem, Double Dutch Double Lemon, jehož hlavním partnerem je vodka, a Double Dutch Pink Grapefruit Soda, s jejíž pomocí vykouzlíte perfektní Palomu. Mimoto řada mixerů obsahuje i klasický neochucený tonik nebo ginger beer.

Značka tak nabízí široký záběr chutí a s tím související variabilitu při přípravě míchaných nápojů. Současně jsou všechny produkty natolik chuťově vyvážené, že obstojí i samostatně nebo jako součást nealkoholických koktejlů. Konzumenty potěší také zcela přírodní složení a snížený obsah kalorií oproti klasickým limonádám. V neposlední řadě si Double Dutch zakládá na udržitelnosti své výroby, o čemž svědčí i udělení certifikace B Corporation.

Více z rubriky Bary

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.