Sociální sítě
Nahoru

Issey Miyake čerpá z přírodního bohatství – tentokrát pracuje se solí

Již uplynulo třicet let od chvíle, kdy byl celosvětově představen ikonický a symbolický parfém L’Eau d’Issey pour Homme. Tato vůně, která přinesla revoluci do světa parfumerie, se stala klasickým spojením transparentnosti a elegance. Issey Miyake znovu čerpá inspiraci z přírodních prvků a tentokrát se zaměřil na sůl.

Vůně Le Sel d’Issey představuje poctu současné mužnosti a znovu propojuje smysly s přírodou. Tento parfém ztělesňuje sílu přírody, která přináší mužům energii, instinkt a touhu prožívat život naplno.

Ačkoli sůl v přírodě nemá výraznou vůni, parfumérovi Quentinu Bischovi (Givaudan) se podařilo v roli alchymisty dodat tomuto prvku zcela novou dimenzi. Jelikož neexistuje přírodní solný extrakt, vytvořil si Bisch vlastní a unikátní interpretaci soli.

Sůl je vzpomínkou na její dotek se zemí a tělem. Mým cílem bylo přenést tento prvek do světa vůní. Sůl přirozeně reaguje s vodou, která se stala symbolem pro značku Issey Miyake. Sůl také symbolizuje pohyb a kouzlo přírody,“ vysvětluje Quentin Bisch, velký obdivovatel značky Issey Miyake.

Fluidita této vůně, kombinující svěžest, dřevité a mořské tóny, se neustále prolíná mezi mořem a pevninou, čímž vůni dodává pulzující rytmus srdce. Mořský aspekt je vyjádřen výtažkem z řasy laminaria a dubového mechu, které spojují svěžest solného akordu a jiskřivost zázvoru.

Zemský prvek je ztělesněn přírodním vetiverem s minerálními tóny, doplněným recyklovaným cedrovým dřevem, které přidává vůni hloubku. Interakce mezi mořem a pevninou, mezi pohybem a klidem, dodává vůni Le Sel d’Issey její energii a vitalitu.

Flakon, navržený japonským umělcem a designérem Tokujinem Yoshiokou, který s Issey Miyakem spolupracuje již dvacet let, se inspiroval přírodními jevy. Jeho čisté linie a mužné křivky odrážejí energii soli, zatímco eliptický tvar flakonu postupně mizí směrem ke dnu. Flakon, evokující pohyb, je vyroben tak, aby byl znovu plnitelný, což je první takový počin v řadě pánských vůní této značky.

Issey Miyake, věrný svému inovativnímu duchu, upřednostňuje ekologicky navržené komponenty, které snižují dopad na životní prostředí. Tento minimalistický flakon, vyrobený z 20 % recyklovaného skla, si zachovává svou čistotu a brilanci. Certifikovaně veganská receptura obsahuje 95 % složek přírodního původu, včetně unikátního extraktu z upcyklovaného cedru, zatímco alkohol použitý v parfému pochází výhradně z francouzské červené řepy. Obal flakonu je vyroben z 10 % upcyklovaných mořských řas a jeho textura připomíná drsnost solného krystalu.

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.