Sociální sítě
Nahoru

Značka Peugeot je oficiálním vzdělávacím partnerem projektu Under The Pole

Peugeot od května 2024 rozvíjí partnerství s programem podmořského průzkumu Under The Pole, který kombinuje inovativní expedice uskutečňované po celém světě, vědecký výzkum a také akce na zvýšení povědomí o potřebě ochrany oceánů. Tuto filozofii sdílí i značka Peugeot: rozhodla se postavit vzdělávání do centra své odpovědné strategie. Své aktivity značka zaměří na konkrétní vzdělávací akce, které mají dopad na životní prostředí.

Program Under The Pole založili Ghislain Bardout a Emmanuelle Périé-Bardout v roce 2008 ve francouzském městě Concarneau. Se značkou Peugeot ho spojuje ambice využívat vědu a techniku k ochraně životního prostředí, zejména oceánů. Program se rovněž zaměřuje na širokou veřejnost s cílem zvýšit povědomí o významu tohoto projektu.

Tři mise programu Under The Pole:

1) Organizovat expedice po celém světě zaměřené na vědecký průzkum oceánů, zejména v polárních nebo izolovaných oblastech.

2) Podporovat vědecký výzkum, zejména prostřednictvím programu Deeplife, který si klade za cíl zkoumat podmořské živočišné lesy v mezofotické zóně (30 až 200 metrů hluboko) a jejich klíčovou roli ve fungování mořského ekosystému. Cílem mise, která probíhá do 15. října 2024 v Řecku, Itálii a Francii, je zjistit, zda mohou mezofotické ekosystémy Středozemního moře sloužit jako útočiště pro podmořské populace před globálním oteplováním. Tyto studie budou v následujících letech hlavním předmětem výzkumu, aby bylo možné pochopit souvislosti mezi populacemi na povrchu a v mezofotické zóně a zavést vhodná ochranná opatření.

3) Pracovat na osvětě a ochraně oceánů na základě přesvědčení, že znalosti mají smysl pouze tehdy, jsou-li sdíleny. Tato činnost, zaměřená na vzdělávání mladých lidí a zvyšování povědomí široké veřejnosti, má podobu vzdělávacího karavanu, který představuje objevy potápěčů a vědců. Tato forma prezentace s její strhující scénografií inspiruje a rozšiřuje znalosti o mořských ekosystémech.

Peugeot spojuje síly s Under The Pole

V souladu s těmito vzdělávacími aktivitami je přirozené, že se Peugeot stal oficiálním vzdělávacím partnerem projektu Under The Pole. Tento nový závazek má pět konkrétních podob:

– Spoluvytváření vzdělávacího obsahu věnovanému zákulisí expedic, vysvětlování vědeckých programů a metod průzkumu. Tato videa budou zveřejněna na sociálních sítích Peugeot a Under The Pole.

– Organizování vzdělávacích dnů během řecké a francouzské části středomořské mise v období od dubna do října 2024. Peugeot spolupracoval s aktivní podporou svého řeckého distributora Aiglon AE s Under The Pole na přípravě vzdělávacích dnů pro školáky v Řecku, kde program prochází úvodní fází. Dne 24. dubna se 50 dětí ze základní školy v Pteleosu zúčastnilo vzdělávacího workshopu kombinujícího úklid pláže, seznámení s vybavením pro hlubinné potápění a výklad o vědeckých misích prováděných na průzkumné lodi Why. Další den s řeckými školáky se uskutečnil 6. června na ostrově Fourni.

– Společná vystoupení partnerů na odborných akcích automobilového průmyslu, odvětví potápění a vědeckého výzkumu.

– Zviditelnění značky Peugeot jako oficiálního vzdělávacího partnera na plachtách a trupu expediční lodi Why.

– Poskytnutí dvou užitkových vozidel Boxer k přepravě veškerého vybavení potřebného k plnění jednotlivých úkolů programu. První Peugeot Boxer slouží k tažení potápěčského člunu a převozu veškerého vybavení potřebného pro čtyři mise programu ve Středozemním moři. Druhý Peugeot Boxer se používá k tažení vzdělávacího karavanu Under The Pole napříč Francii. Jeho cílem je zvýšit povědomí o oceánech mezi širokou veřejností a zejména pak studenty. Tato putovní mise poskytla za posledních 12 měsíců informace o projektu více než pěti tisícům lidí.

Peugeot poskytuje rovněž tři vozidla se 100% elektrickým pohonem (E-208 a E-308 SW), která usnadňují každodenní přesuny týmů Under The Pole a splňují princip dopravy s nulovými emisemi.

Peugeot je na toto partnerství s projektem Under The Pole velmi hrdý, neboť umožňuje realizovat konkrétní a užitečné kroky k ochraně životního prostředí. Tyto vzdělávací iniciativy jsou klíčovým prvkem závazku značky k odpovědnosti.

Více z rubriky Moře

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz