Hotel Mandarin Oriental, Prague oznámil exkluzivní spolupráci s renomovaným českým módním návrhářem Janem Černým. Toto partnerství obohatí atmosféru ikonického hotelu o prvky současného českého designu a módy. Prvním společným projektem bude zimní lounge, která se v prosinci otevře na nádvoří hotelu.
Tento útulný, vyhřívaný venkovní prostor nabídne hostům výjimečný zážitek v kulisách zasněžené Malé Strany podtržený právě autorskou tvorbou z kolekce tohoto designéra. Vlněné deky a polštáře byly navržené speciálně pro tuto příležitost, stejně jako výběr signature koktejlů a horkých nápojů. Lounge bude k dispozici nejen pro hosty hotelu, ale také pro privátní eventy, které nabídnou komfortní a intimní alternativu k tradičním vánočním trhům.
„Tato spolupráce představuje začátek skvělého partnerství,“ říká Barbara Göttling, generální ředitelka hotelu Mandarin Oriental, Prague. „S Janem sdílíme společnou vizi propojení luxusu s inovativním přístupem. Chceme našim hostům ukázat, že český design patří ke světové špičce.“
Jan Černý, držitel ocenění Czech Grand Design 2019 v kategorii Módní designér roku, se nedávno zapsal do povědomí veřejnosti svým úspěšným návrhem české olympijské kolekce na olympijských hrách v Paříži. Během své kariéry absolvoval rovněž prestižní stáž u Louis Vuitton pod vedením Virgila Abloha a uvedl úspěšnou vlastní značku JAN SOCIÉTÉ. Jeho charakteristický styl spojuje prvky streetwearu s luxusními materiály a precizním krejčovským řemeslem.
„Spolupráce s hotelem Mandarin Oriental, Prague je pro mě výjimečná příležitost ukázat, že současný český design má své místo i v prostředí světového luxusu. Sám jsem dlouholetým fanouškem této značky a její přístup k propojování tradice s moderními trendy mi je velmi blízký,“ říká Jan Černý. „Jako designér se nevěnuji jen módě – baví mě vytvářet komplexní prostředí a zážitky. Zimní lounge je proto ideální příležitost ukázat, jak může módní DNA prostoupit do interiérového designu. Těším se na další projekty, kde budeme moci společně posouvat hranice designu a luxusního pohostinství a vytvářet něco, co bude rezonovat jak s místními návštěvníky, tak s mezinárodní klientelou.“