Nová kampaň TATUUM SENSES AT EASE je věnovaná udržitelné módě. Kolekce z přírodních materiálů zdůrazňuje, že móda může být stylová, nadčasová, ale i zodpovědná k planetě. Je tak skvělou volbou pro ty, kteří si cení kvality, pohodlí a záleží jim na životním prostředí.
SENSES AT EASE je kolekce navržená s ohledem na přírodu a s minimálním dopadem na životní prostředí. Kolekce obsahuje mimo jiné evropský len, certifikovanou viskózu LENZING™ ECOVERO™ a organickou bavlnu. Všechny použité materiály byly důkladně vybrány tak, aby zajistily maximální komfort, odolnost a zároveň co nejvíce šetřily přírodu. Střihy nabízejí pohodlí a volnost pohybu, zatímco tlumená barevná paleta – béžové, pastelové a klasických zemitých tónů – vnáší do každodenního šatníku přirozenou harmonii. Kolekce zahrnuje mimo jiné vzdušné šaty, lněné komplety, bavlněná trička a viskózové halenky. Každý kousek kolekce je spojením estetiky a funkčnosti.
„SENSES AT EASE je důležitý projekt, protože dokazuje, že móda a péče o životní prostředí mohou jít ruku v ruce. Ve světě, který spěchá, je tato kolekce připomínkou klidu, harmonie a uvážených rozhodnutí. Pro kolekci SENSE AT EASE jsem zvolila materiály, které jsou prodyšné a příjemné na dotek a mají menší dopad na ekosystém, jako je například evropský len, organická bavlna a certifikovaná viskóza od společnosti Lenzing,“ říká Nuria Bordas, vedoucí designérka pro udržitelnost ve společnosti TATUUM.
V kampani se představili lidé, kteří se zabývají módním průmyslem a udržitelností: Zuzanna Krzątała – sociální aktivistka, autorka podcastu Call to Action!, Nuria Bordas – vedoucí designérka udržitelnosti ve společnosti TATUUM, Paweł Kapłon – generální ředitel a majitel značky, Mariusz Jakubowski – model a student, a také Ewa Polkowska a Ewelina Antonowicz – zakladatelky Institutu udržitelné módy. Všichni se shodují na tom, že zodpovědná móda je móda, která s námi zůstává po mnoho let.
Udržitelnost v DNA značky
Společnost TATUUM se již více než 30 let věnuje kvalitě a udržitelnosti. V době rychlé módy klade důraz na to, aby navrhovala oblečení, které zákazníkům vydrží dlouhá léta. Více než 75 % publika tvoří věrní zákazníci, což potvrzuje, že zodpovědný přístup k módě vytváří silnou komunitu.
„Naprostým základem odpovědného přístupu k módě je vytváření kvalitních a nadčasových výrobků. Ve společnosti TATUUM klademe velký důraz na kvalitu – od látek až po precizní zpracování. Móda má být nadčasová, funkční, pohodlná a autentická, aby mohla naše zákazníky provázet po celá léta,“ říká Paweł Kapłon, generální ředitel a majitel značky TATUUM.
Iniciativy týkající se dlouhověkosti oděvů
Společnost TATUUM spouští program TATUUM LongLife+, který nabízí prodlouženou záruku a opravy oděvů pro věrné zákazníky. Toto řešení podporuje myšlenku cirkulární módy a ukazuje, že oblečení může vydržet mnoho let.
Kromě toho značka zakládá nadaci TATUUM LONGEVITY FOUNDATION, která podporuje vzdělávací a inovativní projekty související s prodlužováním životnosti oděvů. Nadace plánuje spolupracovat s Akademií výtvarných umění v Lodži a Ústředním textilním muzeem v Lodži na rozvoji inovací v oblasti zodpovědné módy.
„Chceme stanovit standardy pro polský trh. Nejpozději do tří let se chceme stát jedničkou v Polsku a vedoucí evropskou značkou v kategorii zodpovědných značek,“ dodává Paweł Kapłon