Do výbavy modelu Mustang Mach-E pro modelový rok 2025 přibývá tepelné čerpadlo pro úspornější provoz zejména v zimních měsících a také více prostoru v interiéru. Obě změny reflektují zpětnou vazbu od zákazníků, kteří už nyní zažívají svobodu a radost z jízdy za volantem tohoto rebelského elektrického SUV.
Designové osvěžení přinášejí tři nové barvy karoserie: Velocity Blue, Molten Magenta a Terrain Sand. Na přídi vozu se objevuje elegantní černě lakovaný splitter a vrcholný model GT se může pochlubit sportovnější černou maskou chladiče. Nové jsou také výrazné designy kol z lehkých slitin – základní modely nyní získávají kola, která byla dříve vyhrazena pouze pro výbavu Premium. U této výbavy je nově k dispozici i 19″ černě lakovaný volitelný design, který dodává vozu dynamičtější charakter.
„Za poslední čtyři roky jsme si vybudovali pevné vztahy s našimi zákazníky a na základě jejich zpětné vazby pokračujeme v modernizaci našich vozů,“ řekla Donna Dicksonová, hlavní inženýrka Mustangu Mach-E. „Snažíme se jim poskytnout co nejlepší verzi Mustangu Mach-E, a to znamená, že jim dáváme funkce, o které žádají, jako je nové tepelné čerpadlo a větší vnitřní prostor vpředu.“
Uvnitř vozu došlo ke změnám nejen v rozhraní SYNC 4A, ale i v samotném rozvržení interiéru. Volba převodovky se přesunula ze středové konzole na sloupek řízení a ovládání stěračů i směrových světel je nyní soustředěno do nového ovladače s názvem „Superstalk“. Tyto změny uvolnily prostor ve středové konzole a přispěly k čistšímu, modernějšímu dojmu kabiny.
Tepelné čerpadlo, nově umístěné v přední části vozidla, zajišťuje energeticky efektivnější vytápění kabiny – ideální pro chladné dny. Kromě většího komfortu přispívá i ke snížení spotřeby energie a tedy potenciálnímu prodloužení dojezdu.
Mustang Mach-E, první plně elektrický osobní vůz značky Ford, se na evropský trh dostal v roce 2021 a od té doby si ho pořídilo téměř 90 000 zákazníků po celém kontinentu. Nejnovější modernizace je součástí dlouhodobé strategie značky Ford – nabízet elektromobily, které reagují na skutečné potřeby zákazníků, ať už prostřednictvím softwarových aktualizací „over-the-air“ nebo cílenými hardwarovými vylepšeními.