Nové video značky G-Shock zachycuje britského rappera Central Cee, jak odemyká trezor s více než 300 hodinkami – sbírkou, která oslavuje nejen jeho osobní vztah ke značce, ale i odkaz ikonických modelů řady Icons. Kampaň navazuje na loňské partnerství a staví do popředí hodinky DW-6900, DW-5600 a GA-2100, přičemž právě DW-6900 je pro Central Ceeho srdcovou záležitostí. „Nosím ho skoro každý den,“ přiznává.
Ve videu se objevují nejen hodinky z jeho vlastní sbírky, ale také pečlivě vybrané kousky od dalších tří sběratelů. Dohromady tvoří pestrý obraz historie a stylového vývoje hodinek G-Shock – značky, která si udržuje pevné místo nejen na zápěstích, ale i v popkultuře.
Central Cee zosobňuje hodnoty G-Shocku: odolnost, originalitu a nekompromisní přístup k vlastní cestě. Jeho autentické pouto ke značce působí přesvědčivěji než jakákoli reklama. Právě tím vyniká – a stejně tak i samotná řada Icons, která je ve své robustní jednoduchosti nadčasová.
Slogan „Built Different“ zde nepůsobí jako klišé, ale jako shrnutí filozofie značky. Každý model G-Shock má svůj vlastní příběh a video ukazuje, že právě tyto hodinky tvoří most mezi technologií, stylem a identitou. A to je důvod, proč ikony G-Shock zůstávají víc než jen měřičem času – jsou vyjádřením postoje.