Švýcarský hodinářský gigant Breitling oznámil průlomovou spolupráci s National Football League (NFL). Partnerství na několik let dopředu dělá z Breitlingu oficiálního globálního partnera a prvního luxusního hodinářského jména v historii NFL. Spojení dvou ikonických světů – precizní švýcarské výroby a sportu definovaného výkonem a odvahou – otevírá novou kapitolu, v níž se čas měří nejen na hřišti, ale i na zápěstí.

Na oslavu této premiérové spolupráce uvedl Breitling dvě speciální kolekce NFL Team Edition. Modely Chronomat Automatic GMT a Endurance Pro přicházejí v edicích věnovaných každému z 32 týmů ligy, a nabízejí tak fanouškům možnost nosit kousek své vášně s elegancí a přesností, kterou Breitling symbolizuje.

„Toto partnerství otevírá nové možnosti a posouvá naši značku na vyšší úroveň,“ uvedla Renie Anderson, výkonná viceprezidentka a Chief Revenue Officer NFL. „Těšíme se, že se odvážný duch Breitlingu propojí se silou našeho sportu a umožní fanouškům prožívat nezapomenutelné chvíle prostřednictvím produktů a zážitků spojených s těmi největšími momenty NFL.“

Obě značky spojuje více než stoletá historie, během níž formovaly globální kulturu – NFL prostřednictvím sportovních výkonů a Breitling svou hodinářskou precizností. Nové partnerství tak není jen obchodním tahem, ale i manifestem společných hodnot: přesnosti, výkonu a vášně.