Značka Michael Kors v roce 2025 imponuje hned dvojicí novinek, které nesou podpis nadčasové elegance, moderní přitažlivosti a luxusu pojímaného jako každodenní únik.

Do palety barev přibývají kovové odstíny Rose Gold a Gun Metal Brown, propojující jemnost i sílu, ženskost i mužnost. Tyto kontrasty se odrážejí i v nových vůních Pour Femme Absolu a Pour Homme Absolu, jež navazují na loňské debuty a povyšují kolekci na novou úroveň.

Flakony si zachovávají ikonický tvar s motivem propleteného řetězu – symbolem značky, který v sobě nese městskou ležérnost, uhlazenou eleganci i odkaz luxusu. Rose Gold obaluje dámskou verzi, ambrově ovocně květinovou kompozici se šťavnatou mandarinkou, damašskou růží a madagaskarskou vanilkou, která zosobňuje jemnou, ale odvážnou ženskou sílu.

Gun Metal Brown pak rámuje pánskou edici, aromaticko-dřevitě citrusovou, s tóny citronu, kardamomu, levandinu a vetiveru, které podtrhují noblesní mužnost a rafinovanou hloubku.

Kovy, které Michael Kors považuje za samotné jádro identity značky, zde hrají roli více než dekorativní. Evokují sofistikovanost, sílu a kontinuitu mezi módou a vůněmi. Kampaň pod taktovkou Lachlana Baileyho a režisérky Minky Farthing-Kohl přenáší příběh do prostředí luxusní jachty v Miami, kde se v podání Iriny Shayk a Jona Kortajarenu odráží chemie, energie i smyslnost. Ohnivě růžový soumrak navazuje na vizuální jazyk původní kampaně a stává se obrazem intenzity, hřejivosti a požitkářství, které nové vůně Michael Kors Absolu zosobňují.