Bugatti, značka synonymní s extrémy a dokonalostí, představila na veletrhu SILMO 2025 v Paříži svou dosud nejambicióznější kolekci luxusních brýlí. Tento krok není pouhým licencováním jména, ale promyšleným rozšířením identity značky – z hyperaut do světa životního stylu, kde se design, řemeslná zručnost a vzácnost setkávají v harmonii.
Vrcholným klenotem kolekce je Tourbillon Limited Edition – titanové brýle vytištěné 3D technologií, inspirované aerodynamikou stejnojmenného hybridního hypersportu s motorem V16. Vyrobeno bude pouhých 100 kusů, každý uložený v karbonovém boxu s pouzdrem připomínajícím automobilové zavěšení kol. Jde o manifest Bugattiho posedlosti detailem.

Kolekce ale pokračuje dál. Model 36 přináší první bezobrubové brýle značky – hru lehkosti a elegance. Model 100 zase zaujme výrazným pilotním tvarem z karbonu a rohoviny, doplněným o pružinové panty EB a detaily z drahých kovů. Vrcholná Precious Collection posouvá brýle až do světa šperků – ručně osazovaných diamanty VVS1, drahokamy a unikátně broušenými skly od antverpských mistrů.
Pod vedením CEO Saschy Koettiga a kreativní ředitelky Kellie Hautala se brýle stávají plnohodnotným pilířem značky Bugatti. Partnerství s OBI je prodlouženo do roku 2030 a dává jasně najevo: Bugatti už není jen synonymem pro hypersporty, ale i pro vybraný luxus, který lze nosit každý den.