Sklářský výtvarník a designér František Jungvirt spojil své jméno s francouzskou automobilkou DS Automobiles při příležitosti uvedení nové vlajkové lodi značky – modelu DS N°8, který nabízí kombinovaný dojezd až 750 km (WLTP). Novinka je již dostupná také na českém trhu a její premiéra se stala impulsem k realizaci unikátního uměleckého projektu, jenž propojuje automobilový design se světem současného sklářského umění.

Jungvirt působí jako ambasador značky DS od roku 2023 a jeho osobitý rukopis se nyní propsal do vizuálního příběhu vozu DS N°8. K neobvyklému focení bylo přizváno umělecké fotografické duo Shotby_us, tvořené Lenkou Glisníkovou a Karolínou Matuškovou. Společně vytvořili sérii stylizovaných snímků, které propojují detailní linie automobilu s estetickou čistotou skleněných objektů.

Ústředním motivem fotografií se stal samotný model DS N°8 – jeho elegantní křivky, světelné prvky i precizní řemeslné zpracování – zasazený do dialogu s charakteristickými tvary Jungvirtových skleněných děl. Cílem bylo zdůraznit to, co oba světy spojuje: smysl pro detail, práci s materiálem a důraz na estetickou i technologickou dokonalost.

„Vozy značky DS Automobiles za mě vynikají svým designem, šarmem, nadčasovostí a prvotřídním řemeslným zpracováním každého detailu. V rámci uměleckého fotoeditorialu, který jsme nafotili s Lenkou Glisníkovou a Karolínou Matuškovou z fotografického dua Shotby_us, jsme se zaměřili právě na tyto přednosti, které vyzdvihuji i u své práce a to je myslím to, co nás s DS přirozeně spojuje. Ve fotografiích tak naleznete spojení linií, různých materiálů, ale i světelnou a optickou hru.“, říká František Jungvirt.