Svět rapperů je propojen se značkou G-Shock už dlouhá léta, a nyní se ještě více prohlubuje. Věhlasná japonská značka hodinek totuž započala další velmi důležitou kooperaci. Své jméno spojila s nejslavnějším britským rapperem současnosti – Central Cee.
V rámci tohoto partnerství bude představena absolutně nová interpretace kolekce slavných hodinek GM-2110. Rozpoznatelná bude okamžitě. Jejich osmiúhelníková luneta, stejně jako integrovaný náramek z nerezové oceli přecházející v pouzdro dotvoří několik barev číselníků. Central Cee, který ale vlastní i několik modelů Rolex a Audemars Piguet, bude v kampani pro G-Shock promovat ale i další modely, tak je na co se těšit.
Slogan „Built Different“ dokonale vystihuje nejenom značku G-Shock, ale i zpěváka Central Cee, který tuto filozofii žije. Jako oddaný fanoušek hodinek značky už od svého dětství perfektně ztělesňuje ducha a hodnoty, která staví na tvrdé práci a vytrvalosti. Stejně jako G-Shock se i Central Cee dostal z undergroundu na světové pódium, což dělá toto spojení naprosto přirozeným.
Značka G-Shock zahajuje kampaň, která oslavuje toto partnerství a rozšiřuje sérii „Built Different,“ která v posledních letech zaznamenala značný růst. Kampaň zdůrazní jedinečné příběhy lidí i produktů, které činí hodinky značky G-Shock výjimečnými, a probíhat bude jak na digitálních platformách, tak ve fyzické podobě. Ústředním prvkem kampaně bude video, které přiblíží cestu Central Cee od neznámého kluka až k celosvětově uznávané hvězdě.