Při pózování pro novou kampaň destilérky Chivas Regal sáhl kreativní ředitel proslulé značky ručně šité obuvi Grenson, pan Tim Little, po svých oblíbených hodinkách. Stejně jako jím designované dárkové balení této světově nejprodávanější dvanáctileté skotské, tak i jeho TAG Heuer Monaco vyzařují na fotografiích v celé své avantgardní kráse. Zatímco dárkové balení v novém kabátě pro Chivas Regal zdobí tvarované detaily úsní předpřipravených pro ruční šití společenské obuvi stříbrné, černé a červené barvy, tak jeho hodinky kombinují ikonickou modř se stříbrnými detaily, se kterými sklízel slávu už i Steve McQueen ve snímku Le Mans.
TAG Heuer Monaco, které milovník bluesové muziky Tim Little v posledních letech nesundá ze zápěstí, se vyznačují čtvercovým ocelovým pouzdrem a klenutým sklíčkem. Ve svém nitru skrývají automatický strojek s funkcí chronografu, který značka dnes označuje jako Calibre 12. Hodinky mága, pod jehož rukama z kůže vznikají ty nejpohodlnější na míru střižené boty, získaly svůj soudobý design už v roce 1969. Jsou stálicí, stejně jako on a vyjadřují jeho postoj k životu – zatímco chová obrovskou lásku k tradici, chce jemně vybočovat.
Novou verzi těchto slavných hodinek lze dnes pořídit za 119 900 Kč, přičemž na trhu je i několikero speciálních edic, jako například pro monacký autoklub ACM či limitovaná edice na památku Stevea McQueena.