Sociální sítě
Nahoru

Armani má hotel v Dubaji, chystá další

Návrhář Giorgio Armani vždy mířil vysoko. Tentokrát nám ukázal svůj první Armani hotel – příznačně v nejvyšší budově světa. Za okny dubajského mrakodrapu Burj Dubai se vám může zatočit hlava, Armani proto obrátil pozornost hostů do interiéru hotelu. Sám dohlížel na každý detail vize, kterou si hýčkal pět let, osobně navrhl i veškerý nábytek. Ve střídmém luxusu čistých linií se ostrost snoubí s dokonalou souhrou barev a nejvyšší kvalitou provedení. Zdi nezdobí malby ani fotografie, jen designově čisté nejjemnější hedvábí a krepovatá kůže. Arabskou kulturu zastupuje typická klenba mohutných železných prutů, zdobících vstupní halu. „Přál jsem si vytvořit hotel, kde by se lidé cítili, jako by přišli ke mně domů. Nebo jinak – hotel, kde bych se já cítil jako doma,“ říká Giorgio Armani, který „své návštěvníky“ hýčká osmi restauracemi s indickou, japonskou a samozřejmě italskou kuchyní, relaxační zónou, nočním klubem, třemi butiky (pochopitelně se žhavou módní kolekcí Armani Privé) a největší fontánou planety, která každých dvacet minut chrlí vodu do stopadesátimetrové výšky za doprovodu světelné a hudební show. „V Dubaji se rozvil květ pouštní růže,“ poeticky vábí také českou klientelu do svých 160 pokojů. Ceny začínají na 750 USD (14 250 Kč) za noc, na obchodních cestách oceníte týdenní balíček v Armani Classic Room za 65 550 Kč. „Otevřeli jsme v březnu a od té doby snad již vychytali všechny mouchy. Jsme vděčni za každý feedback hosta, vytváří se tak naše zkušenosti do budoucna,“ dodává Armani, který nemluví do prázdna. S hoteliérstvím totiž zdaleka nekončí. Už počátkem příštího roku otevírá druhý Armani Hotel v Miláně, následují marocká Marakéš a egyptské Marassi, až výhledově přijdou New York, Šanghaj, Londýn a Tokio. „Dal jsem si za cíl otevřít celkem deset hotelů v deseti letech.“ Armani, který 11. července slaví 76. narozeniny, se na odpočinek vskutku nechystá.

Více z rubriky Hotely

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.