Sociální sítě
Nahoru

Elektrický Rolls-Royce testují podnikatelé

To, jak se královská značka Rolls-Royce, snaží vyslyšet požadavky a nároky byznysmenů, své cílové skupiny, nejlépe dokládá prototyp elektrického Rolls-Royce, který má zaútočit na automobilový trh v roce 2012. Poslední mouchy vychytávají vybraní podnikatelé, vyhodnocení jako nejnáročnější klienti značky.

Jejich první postřehy zachytává a diskutuje CEO značky Torsten Mueller-Otvoes osobně, který sedí na zadním sedadle. „Žádný testovací jezdec nám neřekne tolik užitečného jako klient sám,“ říká Mueller-Otvoes.

Zdá se, že Rolls-Royce opět utekl konkurenčním značkám o parník.

Více z rubriky Akce

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.