Nákupní galerie Palác Flóra obohatila stávající nabídku o tři nové obchody věhlasných značek orientovaných na módu. Zákazníci zde mohou nově navštívit obchod designérsky originální značky EMPORIO ARMANI underwear, která je synonymem nezaměnitelného komfortu. Zde se zákazník také může inspirovat spolu se značkou MESSAGERIE v letech sedmdesátých v proslulých letních střediscích St. Tropez a Rimini. Nově otevřen je i obchod kultovní značky Levi’s, která je jednou z nejznámějších oděvních značek, kde je možné vyzkoušet nové revoluční střihy Levi‘s Curve ID. Svůj první butik v Praze v Paláci Flóra otevřel také 7Camicie, kde se snoubí italská krejčovská tradice s moderní vizí.
„Jsme rádi, že nám naši zákazníci zůstávají věrní. Snažíme se primárně soustředit na velmi kvalitní značky luxusního zboží a proaktivně tak reagovat na stávající poptávku“, uvádí Daniela Vocetková, marketingová ředitelka Paláce Flóra. Vzhledem k primární orientaci na módu, otevřel Palác Flóra tři nové obchody EMPORIO ARMANI underwear & MESSAGERIE, Levi’s a 7Camicie. Ty jsou nositeli společné filozofie, která spočívá v budování značky a kvalitních střihů. „Zaznamenáváme narůstající počet návštěvníků, kteří se u nás těší z bohatého zastoupení mezinárodně věhlasných značek. Na tomto stávajícím trendu budeme i nadále pracovat, a zkvalitňovat tak naše služby ve prospěch zákazníků, kteří nyní mohou vpustit do svých garderob kouzlo výjimečnosti“, dodává Daniela Vocetková.
Vedle prestižních obchodů se značkami Pietro Fillipi, Sergio Tacchini, Gant nebo Lacoste, rozšířila nákupní galerie Palác Flóra své portfolio o vznešenou značku Emporio Armani. Řada Emporio Armani underwear nabízí širokou nabídku střihů, materiálů jak u dámského, tak i pánského prádla. Spodní prádlo Emporio Armani je v současné době jednou z nejprodávanějších značek na světě a celosvětovou kampaň jí v současnosti představují celebrity jako Rafael Nadal či Megan Fox. Filozofií Armaniho je, aby každý kousek oblečení splňoval nejen estetickou stránku, ale zejména aby byl pohodlný a praktický při každodenním nošení. Zde se mohou zákazníci také setkat se značkou Messagerie, která v Paláci Flóra otevřela svůj první koncept. Messagerie si zakládá na ležérním stylu, šije výhradně v Itálii, v limitovaném množství, čímž zákazník získá pocit jedinečnosti.