Sociální sítě
Nahoru
reklama

Vonné legendy

Do nabídky pražského Concept Storu SIMPLE patří dámské i pánské kolekce a doplňky světově proslulých a oblíbených módních domů. Kromě zajímavých fashion kousků právě zde můžete exkluzivně pořídit také kvalitní a žádanou kosmetiku i parfémy. Značku Costes reprezentuje řada tělových produktů, vonných svíček a interiérových vůní, jejichž domovem je okouzlující Francie. Costes je nejen trendy pařížský hotel, který si oblíbily hvězdy světové módy i filmu, ale také ucelená řada vonných svíček, interiérových vůní a tělových produktů. Celý koncept značky vznikl z nápadu nabízet hotelovým hostům vonné svíčky a vůně, které dokážou navodit atmosféru hotelu a dalších neméně oblíbených míst, jež provozují bratři Costesové.

Creed

Rodinná firma Creed, která vznikla v roce 1760 v Londýně, vyprodukovala za svou 250-letou historii přes dvě stovky původních a ručně vyrobených parfémů, které svou kvalitou

a exkluzivitou okouzlily Napoleona III., císařovnu Sissi, anglickou královnu Viktorii

i novodobé hvězdy hudebního a filmového průmyslu. Creed s nadšením a horlivostí vytváří navýsost originální vůně a všem, kteří upřednostňují nejvyšší kvalitu, nabízí možnost znovu objevit umění tradičního parfumérství. Značka má však i řadu péče o tělo, která zahrnuje mýdla, roll-ony, mýdlové gely, vody po holení, tělové mléko, sprchové mýdlo v několika různých variacích. Pokud si některou z nich oblíbíte, můžete si jí pořídit i jako svíčkua provonět tak oblíbenou vůní Váš domov. Značka Creed nabízí také exkluzivní linii doplňků z telecí kůže, která je upravena do výjimečné jemnosti.

Creed Aventus

Každý parfém představuje určitý zážitek, každá vůně nás vezme na cestu prostorem

a časem… nejinak je tomu i u značky Creed. Nejnovější z nich nese název Aventus

a je skutečným výkvětem parfumérského umění – nezaměnitelnou vůni uzavřenou v klasickém elegantním flakónu. Tento pánský parfém představuje vtělení muže, jehož život

i ambice neznají žádné hranice.  Nový výtvor parfuméra Olivera Creeda je oslavou síly, představivosti a úspěchu. Byl inspirován pozoruhodným životem Napoleona Bonaparte a je určen pro moderní muže, kteří vedou jedinečný a úspěšný život. Výsledkem je vyzývavá, mužná a optimistická vůně. Svrchní tóny parfému tvoří černý rybíz, bergamot, jablko

a ananas. Srdce vůně v dřevito-květinovém tónu rozezní jalovec, jasmín, pačuli

a bříza. Mezi spodními akcenty najdeme pižmo, ambru, dubový lišejník a vanilku, která propůjčuje parfému lehký nádech dekadence.

Více z rubriky Bydlení

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.