Společnost L´Oréal Luxe a Sephora představuje unikátní přístroj Sensorium, který přináší revoluci ve způsobu, jakým si zákazníci vybírají ten nejvhodnější parfém. Průkopnické interaktivní řešení umožňuje zákazníkům přímo na prodejně komunikovat s počítačovým rozhraním. Systém na základě odpovědí zájemce na několik klíčových otázek, prováděných pomocí gest, vybere „personifikovaný“ parfém, který bude nejlépe odpovídat jeho osobnosti, vkusu a životnímu stylu. Sensorium tvoří interaktivní řešení, které je určeno pro palmtopy a slouží jako pomůcka při prodeji, kdy může odborná poradkyně zákazníkům navrhnout výběr konkrétního parfému a jeho podrobnou specifikaci. „Naším cílem bylo vnést inovaci i do oblasti prodeje parfémů,“ říká k tomu projektový manažer Paulo Silva, ze společnosti YDreams, která v Portugalsku Sensorium vyvinula. Díky této platformě mohou odborné poradkyně zadat kombinované vyhledávání, aby co nejlépe vyhověly přáním zákazníků a přivedly je do světa parfémů.