Dámský svět | 30.11.2011 | Hana Zejdová

Parfém na míru pomocí moderních technologií

Společnost L´Oréal Luxe a Sephora představuje unikátní přístroj Sensorium, který přináší revoluci ve způsobu, jakým si zákazníci vybírají ten nejvhodnější parfém. Průkopnické interaktivní řešení umožňuje zákazníkům přímo na prodejně komunikovat s počítačovým rozhraním. Systém na základě odpovědí zájemce na několik klíčových otázek, prováděných pomocí gest, vybere „personifikovaný“ parfém, který bude nejlépe odpovídat jeho osobnosti, vkusu a životnímu stylu. Sensorium tvoří interaktivní řešení, které je určeno pro palmtopy a slouží jako pomůcka při prodeji, kdy může odborná poradkyně zákazníkům navrhnout výběr konkrétního parfému a jeho podrobnou specifikaci. „Naším cílem bylo vnést inovaci i do oblasti prodeje parfémů,“ říká k tomu projektový manažer Paulo Silva, ze společnosti YDreams, která v Portugalsku   Sensorium vyvinula.  Díky této platformě mohou odborné poradkyně zadat kombinované vyhledávání, aby co nejlépe vyhověly přáním zákazníků a přivedly je do světa parfémů.

Související články
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz