Sociální sítě
Nahoru

Cukrárna Louis Vuitton

„V této nové reklamní kampani jaro/léto 2012 se dokonale odráží duch sezonní kolekce,“ hovoří Marc Jacobs, umělecký ředitel značky Louis Vuitton. „Fotografie Stevena Meisela zachycují celkový tón a strukturu kolekce – její lehkost, anglickou krajku, nadýchané vrstvy organzy… Celkový dojem je velmi jemný a sladký, ale zároveň i odvážný a grafický.“

Téma reklamní kampaně značky Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2012 – módní přehlídka – navazuje na předchozí sezonu. Modelka sestupuje ze sněhobílého pouťového kolotoče, který jako by byl vyroben z cukru, a ocitá se v pastelově růžové cukrárně. Jako veteránské limuzíny z kampaně pro sezonu podzim/zima, i tyto kulisy, které byly pečlivě vyrobeny a naaranžovány v newyorském studiu, a samozřejmě různé nadýchané zmrzlinové poháry, představují ideální prostředí pro slaďoučké, nadýchané modely z kolekce Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2012.

Více z rubriky Butiky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.