Hotelu Kempinski Hybernská Prague byl od internetového cestovního průvodce TripAdvisor® udělen Certifikát kvality pro rok 2012. Jedná se o jedno z nejuznávanějších ocenění v oblasti hotelnictví, které je udělováno čistě na základě zkušenosti hotelových hostů.
Toto vyznamenání oceňující vynikající hostitelské služby je udělováno pouze zařízením, která trvale dosahují vynikajících cestovatelských hodnocení na portálu TripAdvisor a která nabízejí služby té nejvyšší kvality. Kempinski Hotel Hybernská Prague získal jedno z nejvyšších celkových hodnocení uživatelů a množství nejaktuálnějších a kladných recenzí, a právem se přiřadil k vybraným 10 % ubytovacích zařízení uvedených na portálu TripAdvisor, která se pyšní tímto prestižním oceněním. Hotel Kempinski Hybernská Prague tak navázal na řadu loňských úspěchů, kdy hotel získal Certifikát kvality TripAdvisor 2011 a výjimečnou kvalitu svých služeb potvrdil pátým místem v celosvětovém hodnocení cestovatelského serveru TripAdvisor v kategorii „Nejlepší palácové hotely/Žijte jako král“.
Peter Knoll, generální ředitel hotelu Kempinski Hybernská Prague, ocenění komentoval slovy: „Neexistuje lepší ocenění pro náš hotel, než je to, které pochází přímo od našich hostů, kteří jsou s našimi službami spokojeni a mají potřebu podělit se o své pozitivní zkušenosti s ostatními. Velmi si tohoto úspěchu ceníme a budeme dělat vše, co je v našich silách, abychom i nadále mohli činit pobyty našich hostů nezapomenutelným zážitkem.“