Sociální sítě
Nahoru

Nejcennější značka světa

Dvorní návrhář módního domu Louis Vuitton Marc Jacobs slaví obrovský úspěch. Pod jeho vedením se značka už po sedmé stala nejcennější na celém světě. Podle celosvětového výzkumu značek Millward Brown Optimor má Louis Vuitton hodnotu 25,9 miliardy dolarů. Módní dům opět vyhrál v souboji s jinou francouzskou legendou Hermés. Ta skončila, stejně jako minulý rok, s hodnotou 19,1 miliardy dolarů na druhém místě. Třetí místo s hodnotou 7.17 miliardy dolarů pro letošní rok obsadil švýcarský výrobce hodinek Rolex. Další místa si pak mezi sebou rozdělily světoznámé módní značky Chanel, Gucci a Prada.

Více z rubriky Butiky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.