První vůně od Lady Gaga, ženy, která nikdy neuznává status quo a zpochybňuje všechny existující průmyslové standardy. Tam, kde bylo světlo, přináší temnotu. Tam, kde byla zář, přináší tajemno. Tam, kde se dařilo, vyžaduje zhoubu. Výsledkem je Lady Gaga Fame, okázalá, jemně květinová vůně, která má stejně černou barvu jako duše slávy, přičemž flakon vůně je transparentní.
Vizionářská Lady Gaga, nazývaná jako „Mother Monster“, si vybrala kreativní tým, aby zrodil její první vůni. Hlavní parfumér Richard Herpin ve spolupráci s Honorine Blanc a Nathalie Lorson zkombinovali vonné ingredience unikátním způsobem. Kreativní tvůrce Steven Klein byl požádán, aby pro tuto vůni stvořil neopakovatelnou reklamní kampaň. Společně zhotovili vizi jasných i temných stránek, které s sebou nese sláva.
Černá tekutina inspirovaná výrokem Lady Gaga “Pokud nemáte žádnou temnou stránku, nestanete se hvězdou,” vystihuje olfaktorickou metamorfózu s dotekem luxusní temnoty. Je stejně černá jako duše slávy, ale neviditelná, když se vznáší vzduchem. První svého druhu, černý parfém v transparentním skle je inovací v oblasti fluidní technologie.
Parfém je zahalen v temném akordu, jehož základem je Belladonna, jedovatá rostlina, kterou používaly posedlé krásychtivé ženy již od 18. století. Pálené kadidlo zahaluje auru zakázaného ovoce a vytváří sladké, fatální pokušení.
Z těchto temnot se vůně rozvíjí do smyslnýchakordů okázalosti, směsi tekoucího medu, šafránu a meruňkového nektaru.
Světlé akordy přinášejí velkolepost. Tato bohatá květinová poezie z drcené tygří orchideje a jasmínu sambakového ztělesňuje nadčasovou krásu.