Sociální sítě
Nahoru
reklama

Zimní inspirace UN 1 DEUX 2 TROIS 3

Elegance, dokonalé proporce, siluety typické pro 60. léta minulého století, luxusní zdobnost – takové jsou módní trendy pro letošní podzim a zimu francouzské značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris).

Převažuje tlumená barevnost a ladění tón v tónu. Dominuje černá a bílá rozzářená dotykem jasně červené. Ke slovu však přichází také lahvově zelená, petrolejová, vínově červená nebo hořčicové. Módní zůstávají přírodní jemné tóny hnědé, béžové i pleťové. Neopomenutelné jsou i nejrůznější odstíny nestárnoucí šedé. Materiálům vládnou vlna, kůže, pleteniny, samet, manšestr a propracovaná krajka.

Kolekce zaujme elegancí, stylovou čistotou a jednoduchými liniemi. Modely nezapřou inspiraci obdobím 60. let. Letošnímu podzimu a zimě vládnou pouzdrové šaty, úzké sukně, přiléhavá nebo chanelovská saka. Nepostradatelným doplňkem přiléhavých šatů a kalhot v délce ke kotníkům jsou kožené bundičky. Vše skvěle doplňují něžné svetry zdobené perlami, štrasem a velkými bižuterními knoflíky. Pro denní městkou eleganci jsou jako stvořené jednoduché kardigany. Upoutají jednoduché vlněné pláště nebo tvídové kabáty pánském stylu. Malé černé koktejlky jsou sice sázkou na jistotu, ale u šatů určených pro společenské příležitosti lze vybírat z celé škály barev a střihů. Jednoduchá silueta si žádá splývavé materiály, jako jsou satény, šifony a voály, mušelíny, žerzej. Oblíbená je kombinace svůdných, průhledných materiálů s neprůhlednými látkami.

Nepostradatelnou součástí mnoha modelů jsou detaily. Nejrůznější materiály krášlí jemné výšivky, třpytivé krystaly a flitry. Zdobení často připomíná ruční práce. Uplatní se také velké mašle. Nepostradatelné budou hedvábné šátky a v chladných dnech i objemné šály.

Více z rubriky Butiky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.