Japonský speciál Nissan GT-R je na trhu již pět let a pro nadcházející rok doznal dalších úprav. Na první pohled na modelové řadě 2013 nic nepoznáte. Dokonce i výkon zůstal na stejné hodnotě. Zlepšení však doznalo ovládání tohoto supersportu.
Vzhled i výkon osmiválcového motoru o objemu 3,8 l zůstal na úctyhodné hodnotě 550 koní. Za pět let každoročního vývoje je přeci jen tento japonský skvost dotažen do dokonalosti. Téměř. Motor dostal pouze lepší vstřikovací jednotku, která rychleji reaguje na sešlápnutí plynu.
Japonci se s Nissanem GT-R zúčastnili letošního čtyřiadvacetihodinového závodu na Nürburgringu. Odtud si vývojáři odvezli spoustu užitečných informací, které se snažili převést do praxe. Hlavní úpravy tak doznal podvozek, který přitvrdil díky novým tlumičům a pružinám. Změn doznaly také stabilizátory nebo snížené těžiště vozu.