Jsou fotbalisté lukrativními ambasadory značky? Odpověď zní jednoznačně: víc než kdokoli jiný, tedy „ano“. Poté, co si před několika lety svou limitovanou edici hodinek IWC vysnil Zinedine Zidane, navázal letos Lionel Messi chronografem od Audemars Piguet a Cristiano Ronaldo svým věčným kalendářem ze stáje Franck Muller. V pozadí světové ligy nezaostal ani český Pavel Horváth, který se už loni stal tváří značky Citizen a konečně letos, přesněji řečeno 13. listopadu, byla celosvětově odhalena i skutečnost, že tváří značky Breitling se stal slavný David Beckham. Značka s ním, právě z důvodu jeho častých cest, propojila svou letošní žhavou novinku, která zaujala i přední český magazín Top Class natolik, že ji věnoval oproti ostatním modelům hned dvě celé strany.
Propojení slavného fotbalisty a modelu Transocean Chronograph Unitime doprovází také mediální kampaň a prvním místem, kde lze inzerci spatřit je prestižní 4. obálka magazínu Top Cars, který oficiálně vychází už tento čtvrtek. Vizuál byl nafocený slavným americkým fotografem Anthony Mandlerem na ranveji Mojave Air & Space Port v Kalifornii.