Mírně extravagantní, avšak kultovní, švýcarská značka luxusních hodinek Hublot se rozhodla připomenout mužům, že by se měli připravit na blížící se oslavy, které jejich protějškům vypuknou už za pár dní. Mezinárodní den žen, který každoročně připadá na 8. března, navíc podpoří obří reklamní kampaní se zcela novými vizuály, jež se objeví v celém nákladu denníků Financial Times a International Herard Tribune! České republice se však bohužel vyhnou, protože místní butik plánuje oslovit svou klientelu jinou, daleko komplikovanější, cestou.
Velkým překvapením je také volba úchvatné Jacky Bracamontes van Hoorde, které se stala spolu s bílým provedením dámské verze hodinek Big Bang z růžového zlata a diamantovými bagetkami hlavní tváří layoutu. Nádherná supermodelka a sexy herečka z Mexika, která navíc bude brzy maminkou, splňuje dle slov ředitele společnosti do posledního puntíku zaměření a filosofii značky. Je velmi inteligentní, nezávislá a rozhodně ambiciózní.