Gastro | 9.10.2013 | Marek Zelený

Pekařství PAUL přináší Francii na naše stoly už pět let

Křupavé bagety, křehké máslové croissanty, lahodné makronky, voňavý chléb a desítky dalších pekárenských a cukrářských výrobků, vyrobených z nejkvalitnějších surovin. Přesně toto a ještě mnohem víc nabízí již 5 let českým milovníkům dobrého jídla proslulé francouzské pekařství PAUL, společnost s více než 120letou tradicí. První česká pobočka sítě originálních francouzských pekařství PAUL se otevřela na sklonku září 2008 na Flóře. Šlo nejen o první prodejnu v České republice, ale dokonce v celé střední a východní Evropě. Následovala rychlá expanze, kterou umožnila zejména okamžitá obliba, kterou si výrobky pekařství PAUL získaly u českých zákazníků. PAUL představuje unikátní koncept francouzských pekařství s rodinnou tradicí.

Historie celosvětově úspěšné sítě sahá až do roku 1889, kdy si pan Charlemagne Mayot se svou ženou otevřel první pekařský krámek. Úspěšně se rozvíjející rodinné pekařství převzal v roce 1958 jeho vnuk Francis Holder, muž, jehož zásluhou se PAUL stal jedničkou v oblasti pekařství ve Francii. I přes rostoucí prosperitu svého podnikání začal však po čase pan Holder cítit, že zaměřit se jen na masovou produkci mu ke spokojenosti nestačí a začal s nostalgií vzpomínat na své pekařské kořeny. V roce 1972 se rozhodl transformovat rodinné pekařství v Lille, ve kterém vyrůstal a kde se kdysi pod vedením svého otce naučil pekařskému řemeslu. Přidal dřevěný pult a část pekárny otevřel, takže se zákazníci mohli sami dívat, jak se chléb připravuje a peče. Jednoduchá, ale zcela nová koncepce se stala základem úspěchu značky. Francis Holder stál v čele společnosti od roku 1958 do 2007 a pod jeho vedením se značka PAUL rozšířila do celého světa. V expanzi nyní pokračuje i jeho syn Maxim. S jednoduchým černým vývěsním štítem, který je pro pekařství PAUL charakteristický, se dnes setkáte po celém světě. O design provozoven se stará vlastní architektonické studio Panétude, které stojí za návrhem unikátních interiérů. Panétude dohlíží i na tvorbu interiéru každého nového obchodu, aby zůstal vždy zachován tradiční příjemný a autentický design, který je dalším důvodem, proč je koncept PAUL oblíben zákazníky po celém světě.

Související články
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz