Švédská značka Absolut vždy stála za originálními kampaněmi a podporovala originální umělce a „cutting-edge” design. To je jeden z důvodů, proč představila svou podzimní limitovanou kolekci s kapkou kobaltově modré právě během Designbloku – jedinečné přehlídky toho nejlepšího z českého i světového designu, která probíhala v Praze do včerejšího dne. „Chtěli jsme rozvinout technologii, kterou jsme již použili pro limitovanou kolekci Absolut Unique. Každá láhev Absolut Originality, kterých vzniklo celosvětově 4 miliony kusů, je vytvořena individuálně. Přestože jsou si tedy podobné, žádná není úplně totožná. Kapka kobaltové modři se do procesu výroby přidává těsně před vložením do pece vyhřáté na 1 100 stupňů Celsia. Při této teplotě je modrá neviditelná a její efekt na lahvi se ukáže až během chladnutí. Zdánlivě podobné, a přesto je každá jedinečná. Přesně tak jako originalita a jedinečnost každého z nás,”, vysvětluje Global Brand Director Absolut Mathias Westphal.
Absolut tento rok na Designbloku prezentoval spolupráci značky s třemi designérskými subjekty – architektonickým studiem Edit, designérským kolektivem OKOLO a módním návrhářem a designérem Pavlem Brejchou. „Chtěli jsme dát příležitost zajímavým mladým designérům, o kterých si myslíme, že mají talent a potenciál. Náš výběr padl na tuto trojici a jsme za to rádi,” říká Brand managerka Absolut v České republice Gabriela Římanová. Jejich společnou práci, stejně jako limitovanou kolekci Originality, mohou návštěvníci výstavy ocenit v Superstudiu Designblok, na Nákladovém nádraží Žižkov.
K dispozici pro návštěvníky byl v Absolut expozici nejen designový bar z dílny architektů Edit, ale také unikátní Absolut fotoateliér s designem OKOLO. Personál stylově doladil a oblékl Pavel Brejcha. Zastavte se v Absolut expozici ochutnat jeden z originálních koktejlů namíchaných pro Designblok ambassadorem značky Alešem Půtou. Kromě signaturního koktejlu Absolut Design budete moci ochutnat ještě Absolut Clarity a koktejl Party Boy.