Heineken včera představil novou edici lahví Heineken Cities a hlavní město Praha bude zdobit jednu z šesti nových lahví této prémiové značky piva. Praha se tak stala jedním z 39 měst na celém světě, které bude mít svou vlastní láhev! Spotřebitelé na českém trhu budou mít k dispozici celkem 1 100 000 kusů lahví o objemu 0,4 litru, z toho polovina lahví bude zobrazovat název našeho hlavního města. V České republice se na lahvích kromě Prahy představí pět dalších metropolí, které se zároveň budou objevovat po celém světě, a to Londýn, New York, Rio de Janeiro, Šanghaj a Amsterdam. Zdaleka ne každá metropole se ale může pochlubit svou vlastní lahví – edice čítá celkem 39 měst a lahve se budou prodávat ve 189 zemích.
A důvod, proč se prémiová značka Heineken inspiruje velkoměsty? „Města jsou skvělým místem pro život – a bydlí v nich naši spotřebitelé, tedy mladí muži, kteří rádi zažívají nové věci, milují nové impulzy a nechtějí chybět u ničeho důležitého. Baví je překonávat překážky, nebojí se vyjít ze svého stereotypu. A proto také žijí ve velkoměstě,“ konstatuje Richard Gažo, brand manažer značky Heineken. Limitovaná edice Cities bude mít silnou mediální podporu nejen v kinech, televizi, rádiu, ale i v online médiích a lifestylových tištěných periodikách. To vše v době od poloviny srpna do poloviny září. V rádiích jsou připravené soutěže o produkty z limitované edice Heineken Cities.
Kromě Heineken Cities lahví se spotřebitelé mohou těšit i na edici šesti půllitrových designových plechovek Cities ve stylové tašce přes rameno. Prošly designovou změnou a nově jsou celostříbrné se zeleným logem na přední a velkou červenou hvězdou na zadní straně. Taška bude k dostání od září ve velkých obchodních řetězcích.