Společnost Carollinum oznámila, že se v rámci své dlouhodobé strategie zaměří výhradně na jádro svého podnikání, tedy prodej luxusních hodinek a šperků předních světových značek. Hodlá v tomto oboru v dohledné době podnikat další kroky a dále jej rozvíjet. I z toho důvodu se rozhodla opustit segment módy, který v jejím portfoliu zastupoval Simple Concept Store v pražské Pařížské ulici.
„Simple Concept Store splnil svůj účel – pomohl naší společnosti více pronikat zejména do lifestyleových médií, sloužil k podpoře mladých umělců a designérů a byl v českém módním prostředí zcela ojedinělý,“ uvedla majitelka společnosti Carollinum Tamara Kotvalová. Prodejna, která čerpala inspiraci z obdobných concept storů v Paříži a Berlíně, byla v Praze první svého druhu. „Vést multibrandový obchod je ve srovnání s monobrandovým výrazně náročnější,“ doplnila Kotvalová. V oblasti módy, které se v Česku ve srovnání s hodinkami a šperky dostává menší pozornosti zákazníků, to navíc znamenalo finanční efekt, který vynaloženému úsilí neodpovídal. „Češi mají vztah k trvalejším hodnotám a neustále proměnlivá móda jim není natolik blízká,“ uvedla. „Proto jsme se rozhodli držet naší dlouhodobé strategie: plně se soustředit na hodinky a šperky a nadále zůstávat malou rodinnou firmou.“
„Když přišla finančně velmi zajímavá nabídka, rozhodli jsme se přenechat prostory Simple Concept Store jiné, nové značce,“ uvedla Tamara Kotvalová.