Sociální sítě
Nahoru

Kouzlo interiérového parfumářství Chando

Už za vlády čínské dynastie Chin muži a ženy, bez ohledu na to, zda byli bohatí či chudí, nosili na krku připevněné vonné sáčky. Důvodem bylo potěšení duše, redukce stresu, navození klidu a respektu k ostatním. Protože se ukázalo, že díky vůni můžeme být sami sebou a probouzet v sobě chtěné, pozitivní emoce, využívá se kouzla vůně také v dalších odvětvích, jako je třeba interiérové parfumářství. Tradici navozování pocitů pomocí vůně se v Číně snaží předávat rodina Chen, která se již tři dekády věnuje výzkumu a vývoji porcelánu. Věří, že i starý kvalitní výrobek lze přetvořit do moderní podoby. Jeden ze členů rodiny, Vicky Chen, se pokouší sloučit delikátní vůni a výborně technicky i umělecky propracovaný porcelán. Více než deset let pracoval na dosažení dokonalosti, kdy pronikal do podstat výroby porcelánu, a jeho spojení s vůní, a získal celosvětově mnoho patentů. Tak vznikla značka Chando, prozatím jediná, která je schopna plně reprezentovat čínskou domácí aroma filozofii. Novinkou od značky Chando je designový aroma difuzér Kaktus. Je k dostání v prodejnách ARIA PURA a v e-shopu www.bytove-parfemy.cz ve 2 velikostech (malý za cenu 749 Kč a velký za cenu 1352 Kč) a v 6 barvách a vůních – krémově žlutý (tulipán), světle žlutý (botanická zahrada), bílý (pampeliška), růžový (růžová zahrada), zelený (vůně Karibiku), fialový (půlnoční krystal).

Více z rubriky Bydlení

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.