Prostory pražské restaurace Salabka v Tróji nepatřily v rámci uvádění nového luxusního vozu DS5 pouze automobilce, ale také hodinářské značce Certina. Tu vedení značky požádalo o partnerství slavnostního večera, na kterém po boku velkých prodejců značky nechyběla ani slavná česká modelka Simona Krainová působící jako ambasadorka značky DS. Kromě takových překvapení, jakým bylo obdarování nejlepších partnerů speciálními edicemi vín lahvovaných přímo pro DS, jako například suché bílé vína L´Art, Muškát Moravský 2014, kterých vzniklo s logem DS pouhých 80, sklízel největší úspěch samozřejmě představený vůz. Nová DS 5, která je skutečnou vlajkovou lodí značky, tak využívá to nejlepší z jejího know-how. Obzvlášť velká péče byla věnována sebemenšímu detailu. Důkazem je rastr DS na úrovni předních světlometů, díky němuž je přední maska vozu zcela jedinečná. Péče o detail se u vozů DS projevuje i použitím pravých materiálů, jako je hliník na klikách dveří, kov na hlavici řadicí páky nebo kůže. Tyto pravé materiály jsou použité exkluzivním a jedinečným způsobem, příkladem je výjimečné provedení kožených potahů ve verzi „Bracelet de montre“. Ty totiž čerpají inspirace v trojřadých ocelových tazích náramkových hodinek. A proto nechyběla ani Certina. Tu se značkou DS navíc spojují právě tyto dvě písmena, kterými dlouhá léta označuje svůj bezpečnostní systém „Double Security“ prémiových linií. Stejně tak je označená i limitovaná edice přítomných hodinek DS Podium Big Size Chronograph WRC, klanící se světovému rallye, ve kterém se právě DS pere o čelní příčky. Nová DS5 znamená i nové prvky interiéru. Objevují se zde nové možnost personalizace interiéru, jako jsou modročerná sedadla v kůži Nappa ve verzi „Bracelet de montre“ či nový kovový ozdobný prvek s monogramem DS na dveřích a středové konzole. A konečně se při uvedení na trh objevuje i nový odstín karoserie: modrá Encre, jemná barva, která opět o něco více zdůrazňuje identitu vozu a jeho eleganci.