Sociální sítě
Nahoru

VICTORINOX SWISS ARMY ROCK – NOVÁ VŮNĚ PRO MUŽE

Elegantní, silná a autentická – nová pánská vůně ROCK skvěle kombinuje všechny tyto ctnosti. Toaletní voda zapůsobí svým bohatým, pikantním nádechem s minerálním akcentem, který jí dodává charakteristickou eleganci. ROCK zosobňuje přirozeně estetický svět plný svobody a dobrodružného ducha, kterého sofistikovaný muž dokonale zkombinuje s dnešním městským životním stylem. Subtilní vůně je kultivovaná, ale přesto jasně rozvíjí svou silnou, mužskou podstatu. Žít život naplno, s neomezeným sebevědomím. FRA_40232_218_P1Rozmanité a kořenité tóny pelyňku a muškátového oříšku jsou korunovány transparentní svěžestí levandule, jež připomíná nezapomenutelné zážitky ze vzdálených cest. Cedrové dřevo, kadidlo a kmín dodávají vonnými esencemi vzrušující maskulinní rozměr. Teplo pačuli a kůže šíří atmosféru smyslnosti a vášně. FRA_40232_218_P4ROCK má orientální, mužský dotek s aromatickým a minerálním nádechem. Exkluzivní toaletní voda pro muže z řady Swiss Army dokonale završuje řadu vůní Victorinox. FRA_40232_218_S3Obal překonává všechny dřívější koncepty designů pro parfémy. Vůbec poprvé, inspirován monumentálním švýcarským pohořím, nese flakón znak Victorinox ze skutečného kamene. Žluté písmo na mírně průhledném, antracitově zbarveném skle, nese moderní, kontrastní akcenty. Třpytivý efekt připomíná kus minerálního kamene lesknoucí se ve slunečním světle.

www.victorinox.cz

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.