Sociální sítě
Nahoru

Probuďte své smysly s novou vůní „BOSS THE SCENT“

V našem postmoderním světě se svádění stalo příliš snadným, příliš dosažitelným: okamžitý vizuální požitek získaný bez jakéhokoliv úsilí. Hugo Boss věří v jiný typ svádění. Pomalé, stálé, napjaté očekávání, způsob svádění BOSS je umění, které najde dokonalou rovnováhu mezi sebedůvěrou a nonšalancí. Zasažení toho, co ženy opravdu chtějí, je to mistrovský orchestr všech smyslů. Trvá a nesnadno se na něj zapomíná.

737052972268_The_Scent_EDT_50ml_In_OutNová vůně The SCENT odhaluje jiný aspekt muže BOSS. Vzdává hold jeho osobním, nikoli profesním úspěchům. Je to muž, jehož úspěch se vždy prokazuje jako svůdný. Je zřejmý ve způsobu, jakým prezentuje sám sebe, střihem jeho obleku, a jeho sebejistým charisma. BOSS Parfums věří ve svádění, které útočí na mysl a zanechává trvalou stopu. Vůně, která vytvoří tento efekt, je naprosto jedinečná. BOSS THE SCENT se může pochlubit exkluzivní ingrediencí z Afriky: afrodiziakální ovoce Maninka, evokující marakuju a rum. Nicméně, Maninka také evokuje něco hlubšího a niternějšího: Přitahování touhy a vyvolání vzpomínek. Její účinek je silný, originální, na který se nikdy nezapomíná.

Hlavy: pikantní zázvor navodí temperamentní a okouzlující první dojem.

Srdce: strhující maninka s levandulí ovinou pokožku smyslností.

Základ: intenzivní, leštěná kůže, přetrvávající jako vzpomínka, vyjadřuje čistou, magnetickou mužnost.

Theo James Signing Announcement visualFlakon BOSS THE SCENT představuje jantarovou šťávu, zasazenou do stříbrné klece, jako zachycení ducha svádění, než rozpoutá svou dynamickou sílu.

Tváří BOSS THE SCENT je charismatický hollywoodský herec Theo James – známý ze sci-fi trháků, seriálu Divergent a pro svůj nezapomenutelný dojem v Panství Downton. Theo James je zosobněním svůdnosti muže BOSS: sebejistý ve své fyzické stránce, s rozpačitým vědomím svého půvabu. „Jsem poctěn, že budu reprezentovat  BOSS Parfums jako ambasador nové vůně The Scent.  Dlouhou obdivuji BOSS pro to, jak dosahuje dokonalé rovnováhy mezi klasickým a moderním stylem. Tato kampaň zapouzdří ikonického ducha značky a odráží můj vlastní vkus a postoj ke skutečně unikátní vůni“

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.