Sociální sítě
Nahoru

Probuďte své smysly s novou vůní “BOSS THE SCENT”

V našem postmoderním světě se svádění stalo příliš snadným, příliš dosažitelným: okamžitý vizuální požitek získaný bez jakéhokoliv úsilí. Hugo Boss věří v jiný typ svádění. Pomalé, stálé, napjaté očekávání, způsob svádění BOSS je umění, které najde dokonalou rovnováhu mezi sebedůvěrou a nonšalancí. Zasažení toho, co ženy opravdu chtějí, je to mistrovský orchestr všech smyslů. Trvá a nesnadno se na něj zapomíná.
737052972268_The_Scent_EDT_50ml_In_OutNová vůně The SCENT odhaluje jiný aspekt muže BOSS. Vzdává hold jeho osobním, nikoli profesním úspěchům. Je to muž, jehož úspěch se vždy prokazuje jako svůdný. Je zřejmý ve způsobu, jakým prezentuje sám sebe, střihem jeho obleku, a jeho sebejistým charisma. BOSS Parfums věří ve svádění, které útočí na mysl a zanechává trvalou stopu. Vůně, která vytvoří tento efekt, je naprosto jedinečná. BOSS THE SCENT se může pochlubit exkluzivní ingrediencí z Afriky: afrodiziakální ovoce Maninka, evokující marakuju a rum. Nicméně, Maninka také evokuje něco hlubšího a niternějšího: Přitahování touhy a vyvolání vzpomínek. Její účinek je silný, originální, na který se nikdy nezapomíná.

Hlavy: pikantní zázvor navodí temperamentní a okouzlující první dojem.
Srdce: strhující maninka s levandulí ovinou pokožku smyslností.
Základ: intenzivní, leštěná kůže, přetrvávající jako vzpomínka, vyjadřuje čistou, magnetickou mužnost.

Theo James Signing Announcement visualFlakon BOSS THE SCENT představuje jantarovou šťávu, zasazenou do stříbrné klece, jako zachycení ducha svádění, než rozpoutá svou dynamickou sílu.

Tváří BOSS THE SCENT je charismatický hollywoodský herec Theo James – známý ze sci-fi trháků, seriálu Divergent a pro svůj nezapomenutelný dojem v Panství Downton. Theo James je zosobněním svůdnosti muže BOSS: sebejistý ve své fyzické stránce, s rozpačitým vědomím svého půvabu. „Jsem poctěn, že budu reprezentovat  BOSS Parfums jako ambasador nové vůně The Scent.  Dlouhou obdivuji BOSS pro to, jak dosahuje dokonalé rovnováhy mezi klasickým a moderním stylem. Tato kampaň zapouzdří ikonického ducha značky a odráží můj vlastní vkus a postoj ke skutečně unikátní vůni“

Více z rubriky Kosmetika

  • Lesk a objem – to je, oč tu běží

    Lesklý a bohatý účes, to je sen téměř každé ženy. Docílit toho je ale někdy pěkný oříšek. Na vaše vlasy a...

    Marek Zelený16.4.2018
  • Elie Saab nejenom pro sváteční den

    Návrhář značky Elie Saab vynalezl pro vůni Elie Saab Le Parfum In White prvek absolutní ženskosti s jedinečným slibem; přinést výjimečnost...

    Marek Zelený14.3.2018
  • Shiseido inspirované sakurou

    V Japonsku se každým rokem na jaře rodí magický okamžik, kdy se poezie potkává s přírodou. Nastává období rozkvětu Sakur. Japonská...

    Marek Zelený14.3.2018
  • Péče, jakou si váš dekolt zaslouží!

    Dekolt a šíje patří k partiím, které dovedou prozradit věk s ještě větší přesností než obličej. Přesto mu obvykle nevěnujeme tolik...

    Alena Dušková30.1.2018
  • 3 nejčastější problémy s pletí v zimě. Jak si s nimi poradit?

    Přechody z tepla do zimy, klimatizace i silný mráz. To vše umí naši pokožku pěkně potrápit. Způsoby, jak i ochránit a zbytečně...

    Alena Dušková21.11.2017
  • GENTLEMAN GIVENCHY: NOVÁ ELEGANTNÍ VIZE

    Dům Givenchy čerpal inspiraci v originální vůni ze 70.let a vytvořil nový, zcela ojedinělý parfém pro gentlemana dnešní doby. Jaký ale...

    Aneta Němcová7.11.2017
  • Trojice podzimních beauty radostí

    Hledáte formuli pro věčnou krásu? Jednu takovou právě představuje česká firma Pravájá, která svou nabídku rozšířila o luxusní olejové směsi složené...

    Eva Karlasová27.10.2017
  • Praha je bohatší o nový concept store

    Oblíbený showroom a ateliér české návrhářky Petry Balvínové v pražské Benediktské ulici přichází s jiným pojetím – prostor, v němž Petra navrhuje,...

    Eva Karlasová31.8.2017
  • L’Occitane má novou tvář. Je jí Petra Kvitová!

    Jedna z nejtalentovanějších českých tenistek Petra Kvitová se nově stala ambasadorkou francouzské přírodní kosmetiky L’Occitane – luxusní značky z Provence nabízející širokou paletu kvalitních...

    Eva Karlasová14.8.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.