Snaha zobrazit na fotografiích nové jarní kampaně DKNY 2016 „pravou DKNY ženu“, byla korunována úspěchem. Mladinká modelka a fotomodelka Adrienne Jüliger, která se stala tváří brandu, totiž ztělesňuje na fotografiích od Lachlana Baileyliho tu pravou nevinnost, kombinovanou s ryze ženskou nepřehlédnutelností.
Kampaň určená pro jaro 2016 je vůbec prvním počinem nových kreativních ředitelů módního domu DKNY – Maxwella Osborna a Daoa-Yi Chowa. Myšlenka, že moderní DKNY žena nosí takové oblečení, které jí umožňuje stát se středem zájmů a přesně definuje její myšlenky i činy, ztělesňuje novou silnou generaci žen, které zobrazuje skrze jejich emoce a komplikovanost. Multidimenzionální ženy žijí s modely od Donny Karan v dokonalé symbióze.