Sociální sítě
Nahoru

Jarní kampaň Dolce&Gabbana plná selfies a Itálie

Oblíbený italský label Dolce&Gabbana se vždy pyšnil kampaněmi zobrazujícími početné italské rodiny různého věkového spektra. V reklamě na sezónu Spring Summer 2016 počet osob na fotkách dokonce stoupl, do ruky se jim daly telefony, jimiž aktéři kampaně zachycují své selfies a své místo získali také Asiaté, věrní fanoušci luxusní značky. Kolekce zobrazuje stoprocentní lásku k Itálii hned na první pohled. Pokochejte se!

d1 d3 d4 d5 d6 d7 d8 d9 d10 dolce-and-gabbana-summer-2016-women-advertising-campaign-021-1600x1068

Více z rubriky iLuxus

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.