Sociální sítě
Nahoru

Bulgari představuje nový náramek z kolekce Save the Children

Společnost Bulgari jako poctu dobročinnému partnerství s organizací Save the Children rozšiřuje kolekci šperků Save the Children o stříbrný náramek s černou keramikou. Náramek je stejně jako prsten a náhrdelník inspirovaný ikonickou kolekcí B.zero1 a nese rozpoznatelné logo organizace Save the Children. Cena náramku je 480 eur (510 dolarů), z čehož 75 eur (100 dolarů) z každého prodeje je věnováno organizaci Save the Children.

BR857428_001_fulK dnešnímu dni se díky podejům šperků z kolekce Save the Children podařilo získat 37 milionů eur (42 milionů dolarů), a pomoci tak jednomu milionu dětí ve 29 zemích světa na pěti různých kontinentech v oblastech, kde přírodní katastrofy, války nebo chudoba odpírají dětem právo na vzdělání a lepší budoucnost.

Bulgari věří, že vzdělání je nejlepší investicí na cestě s cílem budovat prosperující, zdravou a spravedlivou společnost. Uvedením nového náramku do již existující kolekce vyjadřuje Bulgari přání ještě více podpořit pomoc, kterou díky silnému partnerství dostávají ti nejzranitelnější z nás, děti. Nová iniciativa pro rok 2016 se zaměřuje na vylepšení takzvaných soft skills – technik, které jsou nezbytnou součástí na cestě za lépe zajištěným životem.

 

Náramek bude dostupný v pražském butiku Bulgari od července 2016.

Více z rubriky Nadace a pomoc

  • Na jaře zasaďte strom

    Zasadit strom, vysázet les, to dnes může každý. Česká ekologická organizace Home for Trees vybízí jednotlivce i firmy, aby se přidali...

    Marek Zelený25.2.2021
  • Ara Pacis v novém světle s podporou Bvlgari

    Památník a museum Ara Pacis je po kompletní rekonstrukci osvětlení, září ještě jasněji než dříve. Vylepšení osvětlení zahrnovalo nahrazení halogenových lamp...

    Jan Pešek11.2.2021
  • Móda s charitativním přesahem

    Letošní rok před nás postavil mnoho těžkých životních zkoušek, které se všichni snažíme zvládnout. Jsou ale mezi námi i tací, před...

    Marek Zelený21.12.2020
  • Inteligentní kolečkové křeslo dostalo 20 milionů od nadace Toyoty

    Nadace Toyota Mobility Foundation poskytla v přepočtu 20 milionů korun na podporu uvedení ultralehkého inteligentního kolečkového křesla „Phoenix i“ na trh....

    Jan Pešek21.12.2020
  • Vánoční dárek, který pomáhá

    Tatiana Kovaříková, Bára Nesvadbová, Jan Saudek s manželkou i dětmi, Aneta Vignerová, Michal Štipa, Jana Stryková, Ivo Kahánek, Nikol Kouklová a...

    Marek Zelený14.12.2020
  • Skutečný dárek

    Zkuste letošní Vánoce oslavit trochu jinak a nadělte svým blízkým radost z pomáhání. V nabídce je třeba veselá koza, knížka pro české...

    Marek Zelený2.12.2020
  • Charitativní Aukční lahve Pilsner Urquell odhaleny

    V uplynulém týdnu byla představena další série unikátních pivních lahví Pilsner Urquell pro tradiční charitativní dražbu na podporu Centra Paraple. Autorem...

    Jan Pešek24.10.2020
  • Cartier pomáhá v boji s globální přírodní krizí

    Cartier, jeden z předních světových luxusních domů, se spojil s organizací The Lion’s Share Fund, oceňovanou a průkopnickou iniciativou, která propojuje...

    Marek Zelený9.10.2020
  • Výstava klanící se ženám

    Iniciátorka projektu Jsem žena, jsem Evropa Lilia Khousnoutdinova v pondělí 21. září spolu s dalšími osobnostmi slavnostně pokřtila v útulných prostorech...

    Marek Zelený24.9.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.