Sociální sítě
Nahoru

Zákazníci v roli módních návrhářů

Italský módní dům Gucci spustil ve svém vlajkovém milánském butiku na via Montenapoleone DIY program, v jehož rámci mají spotřebitelé šanci projevit skryté umělecké nadání. S nápadem přišel kreativní ředitel značky Alessandro Michele, který prostřednictvím nové aktivity vyjadřuje svou oblíbenou filozofii – ta by se ve zkratce dala vyjádřit tak, že oblečení vždy nějakým způsobem reprezentuje aktuální pocity a rozpoložení svého nositele.

Zmiňovanou touhu po sebevyjádření mohou zákazníci milánského butiku naplnit přidáváním různých výšivek, obrub či monogramů na oblíbený model kabelky Gucci. Na výběr mají z mnoha různých motivů, mezi něž patří například motýli, ještěrky, včely, vážky, hadi, růže a pivoňky. Kreativní program se z milánského butiku postupně rozšíří do celého světa a kromě kabelek do DIY portfolia přibudou také tenisky, boty, ready-to-wear kousky a pánské výrobky na zakázku.

Gucci DIY

Gucci DIY

Více z rubriky Butiky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.