Sociální sítě
Nahoru

REDKEN má novou múzu

Nejstarší dcera legendárního zpěváka Micka Jaggera a bývalé supermodelky Jerry Hall má skvělé geny a nebojí se jich využít. I díky nim se 32letá kráska nedávno stala tváří luxusní vlasové kosmetiky Redken. Její symetrická tvář a zářivě rudá hříva se v printových i digitálních kampaních začne objevovat již letos na podzim.

Smlouva s Redkenem rozhodně nepatří k modelčiným premiérám – na molech se Lizzy poprvé objevila již v roce 1998, kdy po boku své matky debutovala na přehlídce značky Thierry Mugler. Kromě toho zazářila například v kampaních pro Lancôme, Mango a Marks and Spencer.

A jaký je Lizzyin tajný recept na krásu? Převážně kosmetika rostlinného původu. Tělo i obličej si slavná modelka maže výhradně kokosovým olejem, alespoň částečně přírodní péči používá i na vlasy. Ve fyzické i psychické kondici se udržuje především díky pilates, plavání a dlouhým koupelím ve vaně s mořskou solí.

Web_lizzy FINAL

 

Více z rubriky Kosmetika

  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
  • S novinkou Electro Limonade léto nikdy nekončí

    Šumivá, aromatická, jako drink, který popíjíte při zapadajícím slunci. Taková je novinka Electro Limonade parfémářského domu L‘Orchestre Parfum, kterou nově nabízí...

    Marek Zelený26.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.