Sociální sítě
Nahoru

HEINEKEN se stal globálním partnerem Formule 1

HEINEKEN a Formula One Management (FOM) uzavřely dohodu o globálním partnerství značky Heineken se seriálem Formula 1. Prvním závodem pořádaným v rámci tohoto důležitého dlouhodobého partnerství bude letošní Velká cena Itálie v Monze, která nově ponese název FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D’ITALIA 2016. Počínaje závodní sezónou 2017 bude značka Heineken titulárním partnerem tří velkých cen F1. Značka bude navíc významně zastoupena na několika dalších akcích F1 vybraných se společností FOM. Značka Heineken se na základě dohody stává exkluzivním globálním pivním partnerem F1 a získává práva prodávat své pivo na většině závodů F1 zařazených do mistrovství světa FIA Formula One World Championship. Značka Heineken nebude prezentována na vozech F1.

Canadian F1 Grand Prix - PreviewsZnačka v souvislosti s tímto partnerstvím připraví globální manifest „Open your World“ a kampaň „If You Drive, Never Drink“. Součástí partnerství budou také propagace na okruzích F1, televizní reklamy, digitální kampaně, programy a akce pro fanoušky, PR iniciativy, speciální obaly a aktivace v místě prodeje. Role ambasadorů těchto kampaní se ujmou David Coulthard a Sir Jackie Stewart.

Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken Brand společnosti HEINEKEN v této souvislosti dodává: „Formule 1 je více než jen závod. Jedná se o globální událost. Pro značku Heineken představuje F1 jedinečnou příležitost oslovit na důležitých rostoucích trzích stávající i potenciální spotřebitele. Partnerství s F1 přináší tři konkrétní výhody: velké obchodní příležitosti, možnost novými a originálními způsoby rozšířit naši platformu pro zodpovědnou konzumaci piva a možnost sdílet schopnosti mezi F1 a našimi zaměstnanci.“ Gianluca Di Tondo dále uvádí: „Toto partnerství doplňuje naše současné globální platformy a umožní nám každoročně oslovit statisíce fanoušků F1 přímo na okruzích a současně 400 milionů unikátních televizních diváků. Společným rysem našich dlouhodobých a úspěšných vztahů s Ligou mistrů UEFA, mistrovstvím světa v ragby a s tvůrci filmů o Jamesi Bondovi je naše vášeň přinášet radost spotřebitelům. S touto vášní nyní vstupujeme i do světa Formule 1.“

Bernie Ecclestone, generální ředitel skupiny Formula One Group, k uzavřenému partnerství uvádí: „Heineken je prémiová mezinárodní značka, která je věhlasná svým prvotřídním marketingem. Jsem velmi rád, že ji mohu přivítat mezi našimi partnery, a těším se na její související aktivity na závodních okruzích F1 i mimo ně. Formule 1 i značka Heineken jsou synonymem inovací a radosti a já doufám,, že stojíme na začátku dlouhodobého a jedinečného partnerství. Když mám chuť na pivo, vždy si s chutí dám Heineken“.

Ústředním bodem partnerství je otevřená a přesvědčivá výzva k zodpovědné konzumaci piva. Globální platforma F1 značce Heineken otevírá další možnosti prosazovat pozitivní změny na celosvětové i lokální úrovni. Heineken a Formula 1 spotřebitelům jednoznačně sdělují, že řízení a konzumace alkoholu jsou dvě neslučitelné věci. Nová kampaň vychází z dlouhodobé snahy společnosti HEINEKEN prosazovat zodpovědnou konzumaci piva pomocí své vlajkové značky. Značka Heineken 10% svého globálního mediálního rozpočtu investuje do kampaní prosazujících zodpovědnou konzumaci piva, jako např. Moderate Drinkers Wanted a Dance More Drink Slow. Společnost HEINEKEN tuto výzvu šíří také prostřednictvím sponzorství Ligy mistrů UEFA a mistrovství světa v ragby, kde je jí vyhrazena třetina reklamní plochy podél celé hrací plochy. Společnost navíc zodpovědnou konzumaci propaguje na hudebních festivalech a akcích po celém světě. Jen v roce 2015 se její výzva dále objevila na více než 8 miliardách lahví a plechovek.

Bernie Ecclestone k tomu poznamenává: „Nedávno jsem na závodech F1 zahájil kampaň „Think Before You Drive“. Jsem potěšen, že tato důležitá iniciativa se prostřednictvím kampaně „If You Drive, Never Drink” bude těšit výrazné a dlouhodobé podpoře značky Heineken. Tyto výzvy nyní rozvineme a budeme šířit dále způsobem, který odráží osobnost a hodnoty značky Heineken.“

Více z rubriky High society

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.