Sociální sítě
Nahoru

Dívka by měla být jako motýl: Krásná na pohled, těžko polapitelná

Oblíbená značka Betty Barclay představuje novou vůní Pretty Butterfly – perfektní vůni pro smyslnou a sebevědomou ženu, která žije životem naplněným štěstím. Ať jde kamkoliv, její magická aura přitahuje všechny oči v okolí. Někdy hravá, někdy zasněná, někdy dobrodružná a kreativní – tak jako motýl, září v rozmanitosti svých osobností.

BettyBarclay_PrettyButterfly_EDT 20ml_450 KcZákladní trend světových přehlídkových mol reprezentují letos motýli. A právě těmi se nová vůně inspiruje. Motýli budou základní nezbytností každého šatníku, a to zejména v odstínech zelené, modré a tyrkysové. Motýli jsou naprosto bez zábran, téměř hraví a jednoduše krásní. Poletují kolem ve své barevné vznešenosti a pouhý pohled na ně nám dělá radost a probouzí v nás nové sny. Svou krásou dobýjí svět designu a nastavují nepochybně vkusné trendy v odvětví módy, doplňků a interiérového designu.

BettyBarclay_PrettyButterfly_vizual 2Složení: Jemná květinová vůně, která se mísí s intenzivními a smyslně pudrovými tóny.

Ovocná předehra citronu, marakuji a ostružiny uvádí svěží vzrušující senzaci. Květinové, něžné srdce kombinuje fialku, konvalinku a eleganci vzácné růže. V závěru se rozvíjí svůdný akord bílé pačuli a pudrové tóny s letmým dotykem hřejivého růžového dřeva a intenzivního cedrového dřeva.

Hlava: ostružinomaliník, marakuja, citron

Srdce: růže Taïf (vzácná arabská růže), parmská fialka, konvalinka

Základ: ibiškovec pižmový, růžové dřevo, bílá pačuli

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.