Nová digitální kampaň #LoveNotLike s modelkami Pyper America Smith, Fernandou Ly a Imaan Hamman představuje nové modely z kolekce Return to Tiffany® Love od šperkařské ikony Tiffany & Co. “Žijeme ve světě sociálních médií, založených na konceptu ‘like’, ale pro Tiffany pouhé ‘like’ nestačí. Hastag #LoveNotLike vyjadřuje naše přesvědčení, že láska, je něco, co by se mělo oslavovat,” říká Diana Hong, VP digitálního marketingu, Tiffany & Co.
Kampaň #LoveNotLike nafotil Cass Bird. Fotografie se objeví po celém světě na sociálních sítích, na webu Tiffany & Co. i v ostatních médiích. V Americe bude představen i speciální Snapchat filtr. Vybrané modelky, které vyjadřují optimistického a hravého ducha kolekce Return to Tiffany Love, na svých sociálních sítích sdílejí, co pro ně osobně znamená „love“. Fanoušci značky pak mohou sdílet vlastní pojetí lásky s hashtagem #LoveNotLike, a sledovat “Tiffanyofficial” na Snapchatu a “TiffanyandCo” na Instagramu, Facebooku a Twitteru.
Velké kampani se přizpůsobila také ikonická srdce z 18kt bílého a růžového zlata i ze stříbra, s diamanty i bez, které nesou slavný nápis “Please Return to Tiffany”, a jsou symbolem optimismu, krásy a lásky, na kterých je značka založena. Nová kolekce “Love” připomíná, že láska je všude kolem nás, a že svět je krásnější, když lásku sdílíme.